Gå til innhold

Interiør til BMW - noen som trenger? Alle modeller!

Anbefalte innlegg

• Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Vel, det er jo en annen utfordring. Har stor bil, så jeg drar først nedover til tyskland og fyller opp bilen. Kan eventuelt levere på vei tilbake til de som bor langs E6 fra svinesund til Dombås og møre og romsdal.

Dette er dog noe usikkert hvordan det blir gjort, men det går an å sende interiør på en palle med linjegods, har gode rabatter der.

regner med at hvis du går for det å kjøre nedover og hente at det blir henting av de dyreste interiørene du får tak i. mindre lønnsomt å ta inn vanlig skinn i forhold til vader f.eks. og det er det sikkert rikt med i tyskland.

Skrevet

Var ikke klar over at det er så stor etterspørsel etter interiør, og dette er jo kun et BMW forum. Blir mye vrakbiler i tyskland nå om dagen etter at de skrudde opp vrakpanten.

Skrevet

pris på sports stoler framme til e36 i stoff, eller skinn? bare fram stoler altså. samme om det er til sedan eller coupe..

Skrevet
Var ikke klar over at det er så stor etterspørsel etter interiør, og dette er jo kun et BMW forum. Blir mye vrakbiler i tyskland nå om dagen etter at de skrudde opp vrakpanten.

Er nok mange som leter etter interiør. Selv har jeg lett i noen uker her hjemme, men finner ikke en dritt....

Skrevet
Sorry for litt ot. er det nettside du finner alt dette, eller??...

Vel, nå kan ikke jeg garantere at jeg kan skaffe noe av dette ennå - siden dette er på et veldig tidlig stadie. Denne tråden var ment som en pekepinn på om det er behov for å ta inn slikt, jeg driver nettbutikk fra før og har lenge tenkt å ta inn interiør i tillegg.

Har gode kontakter i tyskland, polen og litt nedover i europa som har bra tilgang på slikt. Utfordringen er å få fraktet det hit, selv om jeg har bil osv så er det ikke bare å knipse.. Tenkte ikke at det ble SÅ stor respons, men det viser jo at det er behov for slike produkter - og jeg skal gjøre mitt beste for å få til noe!

Skrevet

får du skaffet svart M interiør til e28?

evt ca pris?

Takk:)

Skrevet

Hei!

Er interessert i skinninteriør. Helst med midtarmlen og varme. Mulig sportsseter kan være av interesse også. Jeg har islandgrønn met.lakk på bilen min, så må nesten ha noe som kan passe. For eks. beige,lyst grått/hvitt,sort o.l.

Helst ikke så altfor dyrt. Blir det over 5000, spørs det om jeg fortsatt er intr.

Gi meg gjerne en pris på PM.

Mvh

Tor Magne Storfjord

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...