Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo Folkens.

Jeg lurer litt på hva jeg kunne fått inn av penger hvis jeg hadde solgt min e39 535ia i deler.

Stortsett alt er i fin stand:)

Absolutt alt utenom karosseriet.

53ohd834fqbuyj1fxhbm.jpg

Skrevet

Dette er en så sjelden og fin bil, alt for fin til å ende sine dager som delebil. Sett den heller i stand igjen eller selg den til en som vil gjøre det. Hadde bilen vært smadret og kondemnert, så hadde saken vært en annen.

Skrevet

Dersom du er interessert i å selge bil i deler er jeg svært, svært interessert i felger, shadowline og facelift- frontlykter. Kan hende jeg også er interessert i noe annet småtteri etterhvert.. ;)

Skrevet

Det står 250000km på telleren, men hele bilen er i fantastisk god stand. ingen ulyder eller fjusking på verken motor eller gir. understellet er også tight og fint. store kjørekomputeren. klimaautomatic, sort skinn, multifunksjonsratt. interiørlister i samme farge som bilen. steptronic. cruise controll. radio cd. avtagbart hengerfeste.

Dette er ikke aktuelt før utpå høsten. bare lufter det nå,

Men om det er seriøs interesse kan dere få reservere deler:)

Skal bygges om til noe fint som begynner på "M" og slutter på "FEM" :twisted:

Skrevet

Noen som er flinke med dele priser som kunne lagt ut ett enkelt overlsag om hvor mye jeg kunne fått inn ved å selge delene?

Skrevet

wo0h1r9mcmlkjankr7a8.jpg

7jp0kptwf2p71tb9gtz6.jpg

rsqghvzfdb0cm8jvvzvv.jpg

tltfkd80qapbir5l14b5.jpg

eb6hyzzo9d5m2f8r2lnj.jpg

Er orginal bmw radio cd som står i bilen nå.

Skrevet

Du er ikke interessert i å selge felgene nå da? Fortell litt om tilstand på felg og dekk samt dimmensjoner så kommer jeg med et bud.

Uansett vil jeg reservere følgende dersom produktene er i topp-stand og jeg ikke kjøper det av noen andre før høsten (sum a sumarium handler det først og fremst om pris også);

Facelift frontlykter (KUN hvis det er org. HELLA)

Shadowline lister

Caster stag (så fremt disse ikke er utslitt)

Skrevet
Du er ikke interessert i å selge felgene nå da? Fortell litt om tilstand på felg og dekk samt dimmensjoner så kommer jeg med et bud.

Uansett vil jeg reservere følgende dersom produktene er i topp-stand og jeg ikke kjøper det av noen andre før høsten (sum a sumarium handler det først og fremst om pris også);

Facelift frontlykter (KUN hvis det er org. HELLA)

Shadowline lister

Caster stag (så fremt disse ikke er utslitt)

Tror det er 9,5 og 10,5 x 18" skrudde *BBS felger.

Du er ikke den første som spør om å få kjøpe felgene hehe

var meningen jeg skulle få lakkert dem nå i vår da det er noen små hakk i dem her og der(ikke kantkjørt)

Men disse blir heller ikke solgt før til høsten.

Får nye conti sportcontact3 235/40 18 fremme i morgen

Nesten nye nexen el no sånt bake 255/35 18

Er Hellelykter uten xenon.

Send på pm det du er interessert i og reservere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...