Gå til innhold

Demper blir 4 cm kortere med camberplate vs E46 topplager


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ga 1400,- (fikk litt bedre pris), men man får det man betaler for, et ikke helt ferdig produkt nei. Men det er ikke verre enn at man må borre opp fire hylser noen mm, evt lage noen tykke skiver, og i mitt tilfelle file den ene kanten hvis man ikke har slik skive (fjærskål?) med senkesettet.

I tillegg kan jeg nevne at camberjusteringen ikke er merket med noen grader, og er heller ikke trinnløst (må ta ut muttere for å justere).

Det hadde kosta meg rundt 6000,- å oppgradert til clubsport (fire topplager) fra KW. Man kan uansett justere en god del negativ camber uten camber plater, med M3 E46. Jeg kan heller prøve det. Får vel noe som -1.5 grad.

Skrevet
Nå slår ikke en 523 med carputer meg som noen banebil, så hvorfor skal du ha mer camber egentlig?

Ikke Mer Camber, Fikk ikke godkjent senken hos BT pga Caster var en grad feil.

Skrevet
Nå slår ikke en 523 med carputer meg som noen banebil, så hvorfor skal du ha mer camber egentlig?

Ikke Mer Camber, Fikk ikke godkjent senken hos BT pga Caster var en grad feil.

Men hvorfor blir caster påvirket av å bytte demper/fjærer?

Skrevet
OT: hvor fikk du tak i justerbare lagere til e39 haug?

Jacobs Autosupply, Gs har de samme men de har ikke på lager ifølge siden deres

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...