hagenisse Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Nå slår ikke en 523 med carputer meg som noen banebil, så hvorfor skal du ha mer camber egentlig?
morteym Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 Jeg ga 1400,- (fikk litt bedre pris), men man får det man betaler for, et ikke helt ferdig produkt nei. Men det er ikke verre enn at man må borre opp fire hylser noen mm, evt lage noen tykke skiver, og i mitt tilfelle file den ene kanten hvis man ikke har slik skive (fjærskål?) med senkesettet. I tillegg kan jeg nevne at camberjusteringen ikke er merket med noen grader, og er heller ikke trinnløst (må ta ut muttere for å justere). Det hadde kosta meg rundt 6000,- å oppgradert til clubsport (fire topplager) fra KW. Man kan uansett justere en god del negativ camber uten camber plater, med M3 E46. Jeg kan heller prøve det. Får vel noe som -1.5 grad.
Haug530D Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Nå slår ikke en 523 med carputer meg som noen banebil, så hvorfor skal du ha mer camber egentlig? Ikke Mer Camber, Fikk ikke godkjent senken hos BT pga Caster var en grad feil.
hillmar Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 OT: hvor fikk du tak i justerbare lagere til e39 haug?
morteym Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 Nå slår ikke en 523 med carputer meg som noen banebil, så hvorfor skal du ha mer camber egentlig? Ikke Mer Camber, Fikk ikke godkjent senken hos BT pga Caster var en grad feil. Men hvorfor blir caster påvirket av å bytte demper/fjærer?
Haug530D Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 OT: hvor fikk du tak i justerbare lagere til e39 haug? Jacobs Autosupply, Gs har de samme men de har ikke på lager ifølge siden deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå