Hansenmeister Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 GT cupline justerbart senkesett til BMW E39 sedan (Ikke M5) selges. Settene leveres med TUV godkjenningspapirer. Godkjent justerbart fra 30mm til 65mm( Kan justeres lavere) Pris 4990,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 hva med touring med luft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Passer kun til E39 sedan ifølge min liste, Skaffer pr idag ikke luftfjæring til E39 desverre hvis det er det du spør om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Har nye sett til E39 på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Priser for coilovers til 98 535i V8? Så vidt meg bekjent er det forskjellige sett for R6 og V8 - og da selvfølgelig (desverre) i pris.. Hvordan er kvaliteten på disse settene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 hva er det laveste disse senker? hvordan er stivheten osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Priser for coilovers til 98 535i V8? Så vidt meg bekjent er det forskjellige sett for R6 og V8 - og da selvfølgelig (desverre) i pris.. Hvordan er kvaliteten på disse settene? Skal sjekke opp dette nærmere ang V8. Du kan sjekke vognkortet ditt hva som står på tillatt aksel last. I listen min står det at kittet er godkjent med maks aksel last bak = 1020 og foran 1200. Er dette høyere i vognkortet ditt så er settet ihvertfall ikke TUV godkjent til din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 hva er det laveste disse senker? hvordan er stivheten osv? Settene er TUV godkjent for senking ned til 65 mm men kan justeres ned mot 100mm på eget ansvar. De er stive og fine og kjøre. Kvalitenen er meget god og de leveres komplett med TUV godkjenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Fint om du får sjekket mht. V8. Tillatt aksellast er hhv 1065kg og 1200kg. Hvem som er foran eller bak vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Har du fler sett igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Passer de på Touring (ikke luftfjering)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå