milhouse Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Da har jeg endelig fått bilen min. Den er meget morsom å kjøre selv om jeg selvfølgelig skulle ønsker jeg hadde mer hester. bilen er sort utvendig med design pure white. Det er hvit/grå nappaskinn seter. Flere bilder kommer i løpet av dagen eller i morgen? Med tanke på utstyret så har den det jeg ønsket og den er selvfølgeløig manuell. Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery EXCLUSIVLEDER NAPPA/ELFENBEINWEISS (LZEW) Prod. date 2009-04-23 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB ACEA / CO2 CONTENT 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2KW LM RAEDER V-SPEICHE 296/MB 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 2VF ADAPTIV M SUSPENSION 216 SERVOTRONIC 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 248 STEERING WHEEL HEATING 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 322 COMFORT ACCESS SYSTEM 387 WIND DEFLECTOR 4CE EDELHOLZAUSF.FINELINE ANTHRAZIT 4UT THROUGH-LOAD.W.INT.TRANSPORT BAG 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 470 CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 563 LIGHTS PACKAGE 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL 698 AREA-CODE 2 7SL DESIGN PURE WHITE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Ikke dum denne her Åssen motor er den minste ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Gratulerer med rålekker bil! Fikk tittet litt på nye Z4 på vårmønstringen til NSK forrige helg. Flere hk ønsker man seg alltid, men jeg tipper den motoren gir bilen fartsressurser så det holder. 0-100 på 6,6 forteller jo at den ikke akkurat er noen sinke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Lekkert! Det interiøret er jo nydelig. Minste er er en 2.5l på rett over 200hk om jeg ikke husker feil? Ser veldig bra ut uten all modellbetegnelsen på siden. Kanskje jeg skal fjerne mine merker også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Ved Tanta Olgas skjegg! Den var meeeget pen! Trenger man ærlig talt så mye motor i en cab? Etter som jeg har forstått, så funker motoren din helt utmerket i den bilen. Gratulerer med forumets første Z4 facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 R6 på 2,5 liter (2497 ccm), 204 hk v/6400 rpm, og 250 Nm v/2750(?) rpm er vel de sentrale fakta for denne motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Nye Z4en er GRISELEKKER, selv med minste motoren Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Må da være en fin motor det.. Eiril L: Hvorfor trenger man mindre motor i en cab kontra coupe etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Kanskje han mener cab mest blir brukt til rolig cruising, og derfor egentlig ikke trenger den råeste motoren. Skamrå bil, rett og slett nydelig! Kunne tenkt meg en sånn om sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Gratulerer med ny og fin bil! Minste motroen kan ikke helt kalles liten da. 200 hk + er vel greit det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Ved Tanta Olgas skjegg! Den var meeeget pen! Trenger man ærlig talt så mye motor i en cab? Etter som jeg har forstått, så funker motoren din helt utmerket i den bilen. Gratulerer med forumets første Z4 facelift? Det er faktisk ikke en facelift men en helt ny modell, men takk. man må jo prøve å ha så mye motor som mulig. Er jo mer moro da! @space vi får møtes å ta en liten photoshoot en dag! Det er absolutt å anbefale å fjerne emblemene. (det er ikke fordi jeg har miste motor jeg har gjort det men liker den clean) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Det er faktisk ikke en facelift men en helt ny modell, men takk. Man lærer noe nytt hver dag Kanskje han mener cab mest blir brukt til rolig cruising, og derfor egentlig ikke trenger den råeste motoren. Skamrå bil, rett og slett nydelig! Kunne tenkt meg en sånn om sommeren! Mannen har skjønt det Ikke bestandig like lett å få tankene ned på tastaturet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Nydelig bil med bra utstyr Så ikke Xenonlys i lista? Likte fargekombinasjonen og bra det er flere som tørr å kjøpe lyst interiør Motoren må da fungere bra. Mye vil ha mer som regel, men den der må være mye kjappere enn min ihvertfall, og føler ikke den er noen sinke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Gratulerer Denne bilen virker råflott, hvordan er kjøreegenskapene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 @space vi får møtes å ta en liten photoshoot en dag! Det er absolutt å anbefale å fjerne emblemene. (det er ikke fordi jeg har miste motor jeg har gjort det men liker den clean) Ja, hadde vært tøft med en felles shoot, der en kan sammenligne bilene litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå