milhouse Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 Gratulerer md ny bil!Dette er lekkerbisken av en bil, og jeg er helt enig med Bjørn, syns faktisk at den er penere med taket på. Men en meget vellyket bil fra BMW. Den må senkes litt bare taket bør være på ja, men samtidig så er det digg å kjøre cab. Senking er jeg helt enig i. Men jeg har adaptive m-suspention som er gassdrevene demper osv Så jeg tar ikke bare frem vinkelslipern å kutter. Men jeg er MEGET åpen for en senking, men min bil skal ikke være den første som det prøves ut på. Planer for bilen er forøvering. Krom grill eller lakkere den sort. Lakkere veltebøylen i sort. Nye sommerfelger og beholde disse som vinterfelger. Senking? Sportseksos Luftfilter Var inne på å lakkere interiør listene i sort metalliv da jeg ikke er gammel nok til å ha treverk!! Men det er faktisk veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Sportseksos er absolutt noe du bør tenke på. Utrolig harry på en 520ia, men på en "sportsbil" er det faktisk lov å ha litt god-lyd. Det er i alle fall noe av det første jeg ville prioritert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Nå skal det sies at lyden i både gamle og nye z4 er nydelig, selv uten sportseksos, men jeg har også vurdert å få litt mer lyd i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 E89 blir bare penere og penere for hver gang jeg ser bilder av den og comboen du har er jo nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 lækkert!...hvordan tar du håndbrekksladd nå da Gir faen i håndbrekket, gir gass og slepper clutchen Er jo ikke gnager du kjører liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 De nye Z4'ene er bare så deilige. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Nydelig bil. Gratulerer... Kunne du ha gjort oss en liten tjeneste??? Kunne du ha satt deg inn i bilen og tatt bilder fra førerposisjon? Hadde vært kjekt å se ett bilde eller to gjennom frontruta og over panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Nydelig bil. Gratulerer... Kunne du ha gjort oss en liten tjeneste??? Kunne du ha satt deg inn i bilen og tatt bilder fra førerposisjon? Hadde vært kjekt å se ett bilde eller to gjennom frontruta og over panseret. Det skal jeg få gjort om ikke så lenge. Har faktisk 2 sitteposisjoner. Den ene sitter jeg å ser "utover" 90 prosent av panseret og den andre er litt lavere og da ser jeg kke halve engang. Har ikke funnet den optimale enda. Men det finner jeg i morgen. Ska en tur til skien i hlegen så får tatt en ordentlig tur da. Gleder meg masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Så var det endelig på tide med ny bil, milhouse. Gratulerer så mye! Nye Z4 er uten tvil en usedvanlig lekker bil og du har fått en bil med alt det rette utstyret. Skinntrukket dashbord håper og tror jeg noe BMW kommer til å tilby alle BMW modeller i nær fremtid - det er lekkert og oser kvalitet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Er vel best å sitte lavt i en slik bil? Hvilken vei tar du til Skien? antar du kjører den herlige bakveien? Vet autostrada har kost seg en del på de veiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Så var det endelig på tide med ny bil, milhouse. Gratulerer så mye! Nye Z4 er uten tvil en usedvanlig lekker bil og du har fått en bil med alt det rette utstyret. Skinntrukket dashbord håper og tror jeg noe BMW kommer til å tilby alle BMW modeller i nær fremtid - det er lekkert og oser kvalitet.. aner jeg en liten undertone av ironi med tanke på ny bil??? Hehe jeg koser meg masse og er veldig fornøyd med bilen. skinntrukker dash er fint det og nappa skinn er helt herlig. Grunnen til at jeg valgte den farge kombinasjoen da det er eneste alternativ. @haakon. ja det er selvfølgelig bare vei som teller. Den er helt fantastisk. Opprop ingen ting så hadde jeg en liten tur på rudsogen på fredag. Fikk sitter på noen runder med Ferrari califorina som autostrada har til salgs. Hvis noen vurdere å kjøpe den så vil jeg anbefale å sjekke dekkene.... Forøvrig fikk jeg kjørt z4 3,5 i der selv pluss noen runder med Stian Sørli i den. Den dagen går ikke i glemmeboken med det første og jeg var jo på jobb og tjente penger på det også. Verden er syk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Så var det endelig på tide med ny bil, milhouse. Gratulerer så mye! Nye Z4 er uten tvil en usedvanlig lekker bil og du har fått en bil med alt det rette utstyret. Skinntrukket dashbord håper og tror jeg noe BMW kommer til å tilby alle BMW modeller i nær fremtid - det er lekkert og oser kvalitet.. aner jeg en liten undertone av ironi med tanke på ny bil??? Hehe jeg koser meg masse og er veldig fornøyd med bilen. skinntrukker dash er fint det og nappa skinn er helt herlig. Grunnen til at jeg valgte den farge kombinasjoen da det er eneste alternativ. Den første setningen skulle selvfølgelig vært med bilder av nybilen, men et par av ordene kokte vekk i drømmen om skinntrukket dashbord.. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Da har jeg kappet av antenna som var nesten like høy som Tryvann tårnet. Har også prøvd stjerneeker 230 felger på bilen og det blir nok til at jeg går for de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 hmm... hvorfor i alle dager har de antennen der i utgangspunktet? Forstår at de ikke kan sette den på taket, men må da være et annet fornuftig sted? Stjerneeke 230 er nydelig, men det er vel på tide med sommerdekk nå?....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Gratulerer med en helt nydelig bil. Likte komboen med lyst interiør og sort utvendig Må si meg enig i at den så best ut med taket på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå