Gå til innhold

Min 2009 z4 sdrive 23i SOLGT!!!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm... hvorfor i alle dager har de antennen der i utgangspunktet? Forstår at de ikke kan sette den på taket, men må da være et annet fornuftig sted?

Stjerneeke 230 er nydelig, men det er vel på tide med sommerdekk nå?....hehe[/quote

hehe det er are felger jeg lånte så det ble vinterdekk i 1 dag. De vanlige er på. Med tanke på antennen er jeg helt enig. Men, men er fornøyd med resultatet.

@Mr.Silver: takker, er veldig fornøyd.

@Gunnar: De er bestillt allerede, fant ut at det var bedre å gå for orginale en csl replica felger. Hadde også sett å BBS hjul, men det koster skjorte selv om jobben har bra kontakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griiiiselekker Z4 :)

Veldig fornøyd med interiøret BMW har fått til i denne også.

med 35i modellen og en liten tur til ess så har man jo 400hk og 550nm under huven, burde holde for de aller fleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk fin bil, fargekombinasjon og utstyrskombinasjon (mye takket være manuell gir)!

Ser ikke noe poeng i å risikere mye problemer pga. senking så lav som den alt er, synes det så ganske riktig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk fin bil, fargekombinasjon og utstyrskombinasjon (mye takket være manuell gir)!

Ser ikke noe poeng i å risikere mye problemer pga. senking så lav som den alt er, synes det så ganske riktig ut.

ja mye er riktig bare man har manuellt og litt motor.

Er litt enig med senking men denne er faen meg fin.

81u6lx8ewdn96i5ke5r1.jpg

vmfcud2uqtqbo262s2q3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått carbon splitterne foran. Er litt usikker på om jeg skal ha de i karbon eller lakkere de i bilens farge. Hva mener dere?

Har også bestillt krom griller og så lakkere jeg de gamle black sapphire. Så kan jeg bytte litt på. Felgene har også kommet men bilen har dama dratt med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bestillt krom griller og så lakkere jeg de gamle black sapphire. Så kan jeg bytte litt på. Felgene har også kommet men bilen har dama dratt med!!

Felgene lever et farlig liv? Damer og store felger er som regel en dårlig kombinasjon. I alle fall i byen. Skal for øvrig bli spennende å se bilen med sort grill.. tenker det blir bra (og veeeldig sort)

Hadde vært moro om du tok en liten film så vi kunne hørt hvordan udyret låt. Må i alle fall ta et lite opptak (før og etter) om du får deg spørtseksos av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får tak i sportseksos til en overkomelig pris så kommer jeg til å bytte og da blir det klip.

Med tanke på felgene så kjøper hun nye hvis hun kantkjørere de.

ja jeg er litt usikker med tanke på grillen men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget lekkert med 230 hjul. Er det disse du nå har fått eller er det noen andre du har på lur? :)

ja det er disse de blir, har de på jobben nå så jeg må få dratt og vrengt av dekkene.

Til dere andre takker, er meget fornøyd med bilen og det har vært en rå helg med cab...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

da har jeg gjort noen endringer med bilen. Felger har jeg ikke hatt tid til å få montert. Må nemlig kjøre bilen opp å autogrip og det har jeg ikke tid til. Prøver å få en kompis som har fri til å gjøre det for meg.

Men jeg har kjøpt kromgrill som ble bra men var ikke helt fornøyd. Lakkerte derfor den gamle i black sapphire og det ble bøllete.

Har også fått satt på karbon splitterne foran. Ble kanskje litt mye men er fornøyd.

I helgen hadde jeg en runde med rensing av setene og satt de inn igjen med skinnpleie.

Skal få satt på de nye felgene samt lakkert veltebøylene sort og ta noen bilder for å vise dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...