///Magnus Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Hm - sort grill... Skeptisk. På jobb om dagen eller? Skylder deg vel en tur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 jeg er på jobb ja, men det er helt kaos. Er mange som har fått skattepenger samt mange som har fri og da har vi mye å gjøre. Rett over sommern burde vi kanskje fått til en liten tur!! jeg blir gjerne med en tur. Sort grill er helt konge. gjør bilen litt mer sinna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 ":26n7dxj8]@space vi får møtes å ta en liten photoshoot en dag! Det er absolutt å anbefale å fjerne emblemene. (det er ikke fordi jeg har miste motor jeg har gjort det men liker den clean) Ja, hadde vært tøft med en felles shoot, der en kan sammenligne bilene litt Kunne godt tenkt meg å være med på en photoshoot, om det passer at jeg blir med ? Hvis milhouse får på nye felger blir vi tre Z4er med csl felger Gratulerer med flott bil milhouse. Ulf gleder seg forøvrig veldig til å få Sdrive35i'en om under to uker. Her er min fra Rudskogen sist tirsdag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 hei. Det ble ikke csl felger på meg. kjøpt stjerneeker 230 til bilen. Det ble 35 på han ja så moro! bilsalongen som fikk det til? En felles fotoshot hadde vært moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 hei. Det ble ikke csl felger på meg. kjøpt stjerneeker 230 til bilen. Det ble 35 på han ja så moro! bilsalongen som fikk det til? En felles fotoshot hadde vært moro! Kanskje bra at ikke alle har samme felgen Ja Petter på Bilsalongen som fikk dealen i havn. Er vel [space] som er fotografen og må samle troppene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Har du noen nye bilder av din eller, milhouse Hva synes Z4 folket om denne? Synes den var stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Har du noen nye bilder av din eller, milhouse Hva synes Z4 folket om denne? Synes den var stilig. den er bøllete den bilen! Hadde aldri valgt rødt interiør men, men. Bilder kommer i løpet av noen dager, prøvde å ta noen selv. Det ble ikke bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Se her ja! Den hvite var jo helt rå Om vi hadde samlet troppene hadde det vært moro å fått med photowerkz eller drunkendonut. De KAN jo ta bilder. photowerkz: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116867 drunken: http://mmppeettee.deviantart.com/gallery/#Cars--4 Tror de vet om en del locations som funker også. Må si jeg sliter litt med det i Osloområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 da har jeg fått gutta til å ta noen bilder av de små tingene som er gjort i det siste. 1: Lakkerte grillene black sapphire. 2: monterte carbon splittere foran 3: byttet til stjerneeker 230 felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Lekkert med stor L! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Hei Vet ikke om du har fått det med deg, men du er Z4 COTM for august på www.bimmerpost.com gratulerer. Du er faktisk 6. nordmann som klarer COTM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Milhouse, vet du hvorfor det er slik at enkelte Z4 med xenon har markeringslys, mens noen ikke har - blandt annet din Z4? Blir ikke markeringslys levert i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 HeiVet ikke om du har fått det med deg, men du er Z4 COTM for august på www.bimmerpost.com gratulerer. Du er faktisk 6. nordmann som klarer COTM. Det er gøy! Gratulerer så mye Jeg vant 05/2006 hehe.. er moro det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Gratulerer med COTM Flott bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå