Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 11 cm til bakken når den står i nodoverbakke. Dette er målt på grus, så det er heller ikke helt nøyaktig.

Nå har jeg 15" felger på. Blir vel noe annet når jeg får på 17" tenker jeg.

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

du anders87. hvordan i pokker får du kjørt rundt koppang? vegan mellom evenstad og rendalen er jo så humpette og dårlige så:P slo jo nedi med e36'n. å da var den vel ca 17cm opp til fangern. og humpan kommer jo så brått på så..

skal kjøre oppover i helga med bil som nå er 4cm opp til fangern:S tru jeg må skru den opp litt..

Skrevet

går akkurat en røykpakke under min uten noen leppe på

n631770696_265974_9116.jpg

og under ena lavere kom ikke over en smørgrav en gang.ny coilovere ligger og venter så da får vi se også må jeg bli ferdig med og sette den sammen ikke vært på veien siden 2006 :cry:

Skrevet
du anders87. hvordan i pokker får du kjørt rundt koppang? vegan mellom evenstad og rendalen er jo så humpette og dårlige så:P slo jo nedi med e36'n. å da var den vel ca 17cm opp til fangern. og humpan kommer jo så brått på så..

skal kjøre oppover i helga med bil som nå er 4cm opp til fangern:S tru jeg må skru den opp litt..

Går så fint atte :P

Klink stiv bil, aktiv kjørestil (ratte venstre/høyre for og unngå kuler og dumper) og øya på veien så er det ingen problemer..

Kan ligge i 100 forbi Evenstad uten og subbe, og kjører ikke til Rendalen, da den veien ser ut til og ha blitt importert fra Sudan :P Har kjørt der med bilen, men anbefales ikke, hvertfall ikke hvis du har bare 4cm klaring..!

Skrevet
Jeg har 11 cm til bakken når den står i nodoverbakke. Dette er målt på grus, så det er heller ikke helt nøyaktig.

Nå har jeg 15" felger på. Blir vel noe annet når jeg får på 17" tenker jeg.

Nei... det bør det ikke bli hvis 17" felgene/dekkene skal være lovlige. Dekkenes rulleomkrets skal være innenfor +/- 5% fra originalt hvis de skal være lovlige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...