Gå til innhold

Torsdag 21 mai Autoslalåm Gardermoen raceway(11-17)

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mangler bare z4'n stående på banen i venstre hjørnet med nesa nedover :)

bdr6z55h0o0jvsyg6at7.jpg

Tror det hadde blitt rimelig tøft motiv :)

Hadde nok blitt tøft som hdr-bilde for å fått frem detaljene og grønnfargen i forgrunnen også. :)

Er motstander av bil-på-gress-bilder jeg også, men her det i det minste hardt underlag.

Skrevet

Jeg tok sisteplassen med stil 8)

Uansett, selv om jeg hadde minst motor av oss som kjørte, så var det allikevel utrolig morro! Veldig bra arrangert, og flott initiativ av de som ordnet treffet! Ser frem til flere! :D

Jeg tok også film fra de to rundene jeg kjørte selv, kan legge ut video av det etterhvert om ønskelig, tok også masse bilder!

R-dekk og sportsunderstell, pff, originaldekk og senkefjører :D

Skrevet

Uansett, selv om jeg hadde minst motor av oss som kjørte, så var det allikevel utrolig morro! Veldig bra arrangert, og flott initiativ av de som ordnet treffet! Ser frem til flere! :D

Jeg tok også film fra de to rundene jeg kjørte selv, kan legge ut video av det etterhvert om ønskelig, tok også masse bilder!

Høres bra ut!

Teknikk har mer å si enn motor på slik kjøring, og den kommer etter hvert :)

Legg gjerne ut bildene!

Skrevet

Den hvite compacten hadde enda mindre motor.. 316 :lol:

Skrevet
":y1rd40o9]Glenn: Du er så ivrig vet du! Må gi folk sjansen til å rekke hjem og feie over dama før du kritiserer dem for å gi dårlig med tilbakemeldinger :D

He he tusen takk for respons :-).

Ivrig ja, men fungerer for iløpet av dagene jeg har vært avgårde, har det kommet både kommentarer og bilder, så da er jeg fornøyd.

Håper iallfall at det taket på 15 biler ferdig påmeldt på korte dager blir fylt opp neste gang ;-). Full dag hadde vi satt til maks 15-25 biler så været, fridagen tatt i betraktining var det uansett dårlig oppmøte tross hyggelig gjeng med mye artige og fine biler.

Her er en snutt på youtube jeg har lagt ut fra meg som tar mange timer, med dårlige utstyret jeg har (så entusiastisk og giver gledlig kan jeg være he he):

Skrevet

Denne fyren plukket vi opp på tøyen til G,raceway: 0gc3c86qeupbrxiw0vh5.jpg Springene me digger eske under armen, alarm hyll og sinna solarium brune store menn som sprang etter. Møkkete, sulten og kaffetørst så han også til å være men han gjorde en fin jobb oppe på G.raceway som funksjoner samt bmw var tydligvis noe han hadde gjort før tross sin unge alder. La oss bare kalle han Azeton. Den mannen til venstre er fraværende hoppstjerne som konverterte til bmw miljøet grunnet hote damer Kristian). Mannen til høyre som bytter dekk kaller vi muskel mannen som aldri helt klarer slippe taket på skruu bmw, også en av dagens funskjonær (mikke). He he :lol:

Sorry gutta`, bare måtte etter alt tjasse fra dere, he he;-) :-)

Skrevet
[Her er en snutt på youtube jeg har lagt ut fra meg som tar mange timer, med dårlige utstyret jeg har (så entusiastisk og giver gledlig kan jeg være he he):

"For høy fart.....eller for dårlig kontroll.." :lol:

Skrevet
[Her er en snutt på youtube jeg har lagt ut fra meg som tar mange timer, med dårlige utstyret jeg har (så entusiastisk og giver gledlig kan jeg være he he):

"For høy fart.....eller for dårlig kontroll.." :lol:

He he , ikke spes redigert. Årsakene kan nok være så mange andre enn den komentarren der :-). For dårlig sporvalg, hastighetsberegning, understell, bremseeffekt bl.a .. kan det der skjee.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...