ZhilleN Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Som sagt blir de hentet i morgen, kan ikke akkurat sammenlikne schnitzer med keskin akkurat..
pedro Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Ikke lett å få med seg allt nå i påsken, men i dag er det SØNDAG. Gått i surr jeg. Nei, var vel ikke meningen å sammenligne felgene? Er som å sammenligne en brødskive med kaviar og en biff m bearnaise! Skulle gjerne hatt noe annet på bilen enn de jeg har, men prioriterer nå lakk etter hærverket forrige søndag og GARASJEPLASS.
ZhilleN Skrevet April 24, 2011 Forfatter Skrevet April 24, 2011 Nytt filterskold, gt splittere muligens, m matter, har nye mansjetter til håndbrekk og gir i m søm, motorsport logo på sidelistene, m5 leppepå bagasjelokk i samme farge som bil, nye blinklys foran, de andre har knekte fester, valse hjulbuer bak MAX muligens foliere taket svart blank, nye bmw emblemer på panser og bagasjeluke orginale. Coilovers til nesteår, og montere sideskjørt som er lakkert i bilens farge, hva tror folket? Mvh Sindre.
pedro Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Hey S Har tro på rød bil med svart tak. Ikke noen andre jeg har sett som har det heller. Hvit bil og svart tak, men ikke rød m svart. Litt gammel muskelbil over det den kombien der. Jeg hadde Capri i samme combo. Gikk endel Mustanger og andre amriser slik før. Photoshop er tingen da? Personlig synes jeg E36 står seg best med skjørter.
Gjest atlis Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 For og få på de keskin hjulene må du valse og da ryker lakken din. Er ikke noe og diskutere engang Men flotte hjul. Og siden bilen din er forholdsvis nylakka. Så kan du jo bare få noen til og lakkere opp bakskjermene
ZhilleN Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 Ryker lakken.. Ja det kan skje ja, selvfølgelig overlater jeg valsing til spesialister som vet hvordan det med valsing fungerer, jeg er lakkerer så er ikke noe problem hvis det sprekker uansett, jeg vet jeh må valse max, men er litt utenom det vanlige med 10" bak, blir stuk på bilen i tillegg så den kommer opp litt i rompa, tror det blir utrolig tøft! Blir også halvtona sideruter rundt hele, og en liten bakrutesenker
ZhilleN Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 Da ble det ikke noe hjulkjøp alikevel, da han solgte hjula med bilen :S :S
ZhilleN Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 Noen som har noen forslag til åssen hjul jeg skal ha på bilen?
Superbeetle Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 Keskin Kt1 eller org M3 hjul Fornuften sier M3 hjul og heftig senk!... Det er mye drit med valsing, uansett hvor "proft" det blir gjort.. og 18-19" er helt homo å kjøre med!...
ZhilleN Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 17" blir det garantert! Har egentlig ikke lyst til og valse, keskin er så vanskelig og få tak i, men brenner mest for det ja
fizn Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 17" blir det garantert!Har egentlig ikke lyst til og valse, keskin er så vanskelig og få tak i, men brenner mest for det ja Keskin KT1 vanskelig å få tak i? Var innom en Norsk side for et par uker siden hvor de solgte dem. Kan ta et research å se om jeg finner dem. Edit: Her er dem, http://qwt.no/keskin_kt1/P_4643
ZhilleN Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Over 8 lapper uten dekk, nei fy det blir dyrt :/ Takk for linken anyway
turbo1991 Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Her har du heftige hjul til bilen din, blir skikkelig tyskerstuk OZ Mito http://www.blocket.se/stockholm/Oz_supe ... w=3&last=1 8000 svenske er heller ikke så gærent, blir under 7000 norske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå