Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg fikk en kjipere bot i dag. parkeringsbot, på en parkeringsplass i byen på 17. mai, en helligdag og søndag. Enn at enkelte er så sint på verden, at de går rundt og bøtlegger folk som drar til byen for å se på barnetog, spise is og kose seg. Tror faktisk alle bilene på hele parkeringsplassen var bøtlagt. Er tydeligvis ikke alle parkeringsplasser som har gratis parkering på søndager.

Det må være noe moralsk galt med sånne folk.

Skrevet

Du vet jo at man ikke skal kjøre uten fanger, så det er jo ikke å syte over.. Den er ikke bare der for pynt.. Og det er veldig synlig at du ikke har den..

Når det kommer til skilt har jeg vurdert å kjøre uten. Kan bli spennende hvor lang tid det tar før jeg blir stoppet.. :P

Skrevet
Du vet jo at man ikke skal kjøre uten fanger, så det er jo ikke å syte over.. Den er ikke bare der for pynt.. Og det er veldig synlig at du ikke har den..

Når det kommer til skilt har jeg vurdert å kjøre uten. Kan bli spennende hvor lang tid det tar før jeg blir stoppet.. :P

Foran og bak? Hva er hensikten ? Bidra til statskassen ?

Skrevet

Haha, jeg ble stoppet uten skilt bak for etpar år siden. Kjørte en gammel rullemalt 230TE. Måtte krabbe baki bilen og vise at jeg faktisk hadde skiltet og forklarte at jeg var på tur til Elverum for å kjøpe drill så jeg fikk montert skiltet.. Han spør selvfølgelig "har dere ikke drill på Tynset?" Nei, det selges ikke på Tynset sier jeg. Politimannen lar meg kjøre videre mot at jeg lover å montere skiltet før jeg drar fra Elverum igjen. Jeg skulle seff ikke kjøpe drill, så det endte med at jeg teipa det opp i bakruta med maskeringsteip. Ble seff stoppet på tur hjem av samme kis. Han lo og rista på hodet når han så patenten min, men det var jo lovlig.

Innimellom er jallamekk helt ok :)

Skrevet

Foran og bak? Hva er hensikten ? Bidra til statskassen ?

Nei, bare foran såklart..

Skrevet

Hehe er forskjell på politi folk ja, jeg ble stoppa med skilt i ruta, knust front, uten blinklys på ene sida, bulka forskjerm og blankslitte dekker bak.

Hu kjerringa gikk rundt bilen med lommelykt og kikka grundig over hele bilen, jeg så hu rista på hue så gikk a og prata med en som satt i bilen kom ut igjen, ( jeg var sikker på de skulle ta lappen og full pakke)

Så sa hu, jaja det er vel greit det, ha en fin tur videre! ;)

Er det sykeste jeg har vært borti, dette er vel 3 måneder siden og har ikke hørt noe enda ;P

Skrevet
Hehe er forskjell på politi folk ja, jeg ble stoppa med skilt i ruta, knust front, uten blinklys på ene sida, bulka forskjerm og blankslitte dekker bak.

Hu kjerringa gikk rundt bilen med lommelykt og kikka grundig over hele bilen, jeg så hu rista på hue så gikk a og prata med en som satt i bilen kom ut igjen, ( jeg var sikker på de skulle ta lappen og full pakke)

Så sa hu, jaja det er vel greit det, ha en fin tur videre! ;)

Er det sykeste jeg har vært borti, dette er vel 3 måneder siden og har ikke hørt noe enda ;P

Høres nesten ut som en røverhistorie.

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan dere kan glemme å stille det eneste spørsmålet som betyr noe !?!

Var politidama FIN? :D :D :D

Skrevet

legitimasjon på at de er politi eller på hvem de er?:) skal du si viss du blir stoppa da? politi: vogn kort og fører kort takk.

du: legitimasjon takk? haha. tenker jeg de hadde blitt lange i maska da:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...