ESveen Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Kan igjen tipse folk om å melde seg inn i norges bondelag, det koster 400kr i året og gir deg 20% tilleggsbonus i gjensidige. Om du har tegnet flere forsikringer for å få totalpakken som gir deg 14% får du ikke 14 + 20% da 20 prosent er maks tilleggsbonus du kan få. Det vil si at om du har tegnet forsikringer du egentlig ikke trenger for å oppnå totalpakken på 14% kan du avslutte de om du melder deg inn i bondelaget, da du får maks bonus uansett. Dette gjelder iallefall de som har forsikringer igjennom fagforeninger i tilegg (innbo, reise, etc). du trenger ikke å være bonde for å være medlem. Jeg sparer 3-4000kr tilsammen på to biler på å være medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Jeg er svært fornøyd med Gjensidige hva gjelder forsikringer. Jeg betaler 16.000kr i året på min 1998 535iA med 60% bonus, 12.000km og full kasko. Dette er med bruker under 24 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå