Gå til innhold

Min 95mod E38 740I 6trinns manuell og dama sin e46. s.4

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får ikke håpe det er panseret du har lagt det staget på, da må det isåfall være silkepapir under.

Hehe, ja det er eit panser, svart eitt, så det er en gammal bil:P

Hadde aldri lagt da på bmwen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...

Litt oppdateringer:

Ny eksos fra gsbildeler, bra pass form, bortsett fra at da er ein god del arbeid og heva pottene slik du kan skjera i fangeren. Syns da såg litt snålt ut med pottene under fangeren? Ka syns de?

Og fått meg ei alpina leppe:)

13dfsklcn16cu9cf8wyd.jpg

ebr7us8i8s9x6ny8k8o3.jpg

2ukrzplarcafvgut3rns.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. Du må få de opp i fangeren slik jeg har på min bil. Når de er under fangeren ser det litt rart ut. Og ser veldig ettermontert ut.

Du har ikke vurdert 2001 bak lykter da. De har klart glass og er mye penere og bilen ser mye nyere ut med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får du en org. bakfanger med hull til 4x stusser?

nei. Da må man kjøpe en alpina B12 fanger. Min fanger er det skjært ut til eksosen. Svendsen eksos skjærte ut i min og tilpasset nye stusser på orginale bakpottene mine.

Betalte 2550.- for hele jobben inkludert stussene. Leverte bilen slik eksosen og fangeren er orginal og fikk den tilbake slik den ser ut nå for den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt oppdateringer:

Ny eksos fra gsbildeler, bra pass form, bortsett fra at da er ein god del arbeid og heva pottene slik du kan skjera i fangeren. Syns da såg litt snålt ut med pottene under fangeren? Ka syns de?

Hvor mye arbeid er det å få heva pottene da? Da tenker jeg ikke på det å skjære hull i fangeren.

Jeg har også vurdert å kjøpe disse pottene. Snakket med en selger på GS da jeg var på treff der i helga, og da fikk jeg se på pottene i butikken. Var jo noe helt annet en på bildet på nettbutikken deres. Virker som om disse pottene er beregnet for å gå under fangeren. Hmm... :?

Angående B12 fanger, så er det en helt standard bakfanger som Alpina har skjært ut hull i. Men de har brukt sine egenproduserte kantlister rundt hullene. Delenr: 5100675 og 5100676. De koster 550kr pr stk. hos koed. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det med fangeren til alpina ja. Men om man kjøper alpina listene så vær oppmerksom på at de er ganske brede pga alpina har ovala potter og ikke runde. Kan bli mye åpning på sidene som kan se rart ut om man har runde rør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. Du må få de opp i fangeren slik jeg har på min bil. Når de er under fangeren ser det litt rart ut. Og ser veldig ettermontert ut.

Du har ikke vurdert 2001 bak lykter da. De har klart glass og er mye penere og bilen ser mye nyere ut med de.

Har fått opp pottene litt i dag, skjærte noen cm i fangeren. Blei mykje bedre:)

Lykter blir bestilt om ikkje so lenge:)

Skal legge ut bilder i morgen av pottene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt oppdateringer:

Hvor mye arbeid er det å få heva pottene da? Da tenker jeg ikke på det å skjære hull i fangeren.

Jeg har også vurdert å kjøpe disse pottene. Snakket med en selger på GS da jeg var på treff der i helga, og da fikk jeg se på pottene i butikken. Var jo noe helt annet en på bildet på nettbutikken deres. Virker som om disse pottene er beregnet for å gå under fangeren. Hmm... :?

Angående B12 fanger, så er det en helt standard bakfanger som Alpina har skjært ut hull i. Men de har brukt sine egenproduserte kantlister rundt hullene. Delenr: 5100675 og 5100676. De koster 550kr pr stk. hos koed. :)

Var ikkje så mye arbeid, laga berre orginal festene litt kortere. Tok litt tid og skjære, eg hadde av bakfangeren.

Bildene stemmte ikkje i da heila tatt.. Dama mi bestilte noen felger på gs, som va avbilda gull med mange eiker, når felgne kom var det berre 5 eika vanlige sølvfelger:P

Virker som om pottene e bergna til og gå under fangeren her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan ble lyden med denne eksosen da? mye bråk på tomgang og normal kjøring eller?

er det plass i "husene" under bilen til å løfte de mere da?!

Syns lyden blei heilt ok, litt brumling på tomgang, men når du kjøre vanlig so var ikkje da noe irriterande høg lyd:)

Ja du får plass til og få pottenne litt lenger opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...