Gå til innhold

-


FredrikE24
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 331
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nye matter er foretrukket, jeg har noen i svart, men de krøller seg så utrolig lett og dermed sparkes avsted av passasjerer.... Så tok jeg disse fra bilen hvor interiøret kom fra fordi de sitter så godt fast i teppet og holder fasongen fint. Så de blir værendes inntil jeg finner en god erstatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed selger skreddersydde sorte velourmatter til E24 for 3-400kr for et sett. :)

De sklir ikke så lett unna og passformen er bra, i allefall til facelift. Se tråden min for bilder.

Ellers så får man jo fortsatt kjøpt nye originale velourmatter, men da er prisen 1000kr++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man fått brukt bilen litt de siste dagene og den ser, og kjører bra. Allikevel har jeg en vibrasjon når jeg bremser, denne føler jeg kommer og går litt.. Har sett over bremser utallige ganger, og det er ikke feilen. Har bytta skiver, etterstrammet snekka ørlitegrann, hjullagre osv. Har sjekka calipperne og løsnet på stemplene.

Da sitter man igjen med foringer og kuler i forstillingen. Jeg føler at det rister mest når styringen står rett, kan derfor tenkes at hjelpesnekke, paralellstag eller noe slikt kan være synderen. Så iløpet av uka skal jeg få kjørt bilen opp på klosser og å undersøke nærere. Skal sies at denne vibrasjonen dukket for første gang opp under en tur på en motorbane, jeg tenkte med en gang kast i bremseskivene, men det var det ikke.

Har foringene liggende, men skal også sjekke kulene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Etter at en kompis var på besøk hvor vi lekte med Plastidip var det ikke til å unngå.. Det ble litt prøving på min bil også!

IMAG0545_zps9f8c8868.jpg

IMAG0546_zps7bbb8a27.jpg

Hadde vært fancy å prøvd å dippa all chromen på hele bilen, men tenker jeg står over det.. Chromen som hører hjemme på en slik bil. Prøvde å polere opp chromen først, men peppra med steinsprut gjør at svarte prikker dekker store deler av det allikevel.

Så handla jeg nye felger til bilen

IMAG0544_zps8168489e.jpg

Slik blir de seendes ut på bilen:

602025_10152793281720341_23993237_n.jpg

Slik frontspoiler får jeg mest sansynlig førstkommende Lørdag om alt klaffer! Tok bare noen år å finne en tilsalgs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg stort! Skal få sandblåst felga og kjørt de avgårde til Tückfors, der tar de 1000SEK for pulverlakk av 4 felger! :o

Tilstanden på felgene er forferdelig, fikk dem derfor svært billig etter mengder med pruting! Ingen kantkjøringer, kun masse avflasset lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EvoPower kommer nedover fra Haugesund for et ærend nå på Lørdag og benyttet derfor sjansen til å kjøpe en frontspoiler han hadde liggende! Jeg er så glad for at han er villig til å frakte den til Oslo for meg, har lett etter den rette frontspoileren i lang lang tid og nå har det endelig gått i boks! :)

Litt kjærlighet trenger den nok, men det er slik det er med gamle deler :)

922726_10152816127980341_1547867992_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...