Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg har per dags dato funnet ut at E39 er den vanskeligste bilen jeg noen gang har hatt med å finne felger til. Jeg ser ofte titt og annet som er lekkert, men det er så absolutt ingenting _ingenting_ som vekker en må ha følelse. De peneste felgene som er innen ok rekkevidde er Rondell D58, men den er både 1 og 2 tommer for liten.. Finns det virkelig ikke noen gromme felger til E39 innenfor et ok prisnivå?

Å rulle rundt på de stygge, utslitte vinterhjulene er så deprimerende at jeg ikke engang gidder å ta bilen ut av garasjen.. :roll::lol:

Skrevet

Har du sett Dotz Mugello? Handlet de til min E39. Har også letet mye etter fine felger, men var ikke så mange som ga mersmak. Syntes de ble bra på mørk bil iallefall.

Dette er 18" - 8" og 9" bredde: Ble 14.500 igjennom kjentfolk.

gbw342swzrkm2wc8hz09.jpg

Skrevet

Sånn jeg skjønner trådstarter så ser han etter 19", eller tar jeg feil? Jeg er enig i at det ikke er veldig lett å finne fine felger til disse, men det kommer veldig ann på hvordan bilen er ellers. Om det er m-fangere/annen styling, om og hvor mye den er senka ol. Noe mer info om det, evt. bilder?

Skrevet

Jeg er i hovedsak ute etter 19" eller 20", men er kun åpen for 18" dersom det er rondell D58 eller M pararell felgene. Bilen er biarritzblau, for tiden nesten helt original, men det er ikke planen at den skal være. Den senkes 50/50 eller 60/50 og med M-pakke etterhvert. Dotz Mugello er pene (har/hadde slike på en MB SLK i 19"), men det er dyre felger. M6 felger kunne jeg godt tenkt meg, men da aller helst originale - men da er vi like langt hva gjelder pris. Prisområde for mitt vedkommende er maks 15.000kr.

Skrevet

Dotz Mugello får du også i 19", ligger en tråd her på forumet om en som skaffet seg slike. Jeg var veldig i tvil om jeg skulle ha 18" eller 19", men er glad jeg valgte 18". E39 er tross alt en komfort bil.

Skrevet

Ja, Larzon er lekre felger, men med en pris på omlag 5000kr pr. felg blir desverre uaktuelt. Bare å komme med forslag til felger rundt 15.000kr. Kjøper gjerne brukt.

Slk'n er nå innenfor familien. Jeg benyttet kun bilen i noen mnd. :)

Skrevet

Min personlige mening er at du burde ligge på 5000,- til på budsjettet ditt. Da har du flere felger å velge i samt at du får en veldig god felgpakke. Om ikke så har jo Gs noen billigpakker og kanskje shariff. Men hadde det vert jeg som skulle hatt 19" kanskje 20" pakke så hadde jeg lagt på noen lapper til. Da har du Vertini felger å velge i. Riviera S, Hennessey, Fashion, Regency osv. Det er felger jeg liker godt i hvertfall til E39

Skrevet

du kan da få uorginale m-par felger i 19" da =)

men det må jo fort betilles fra utlandet.

20" blir som regel for svært på e39'ene..

Skrevet
Ja, Larzon er lekre felger, men med en pris på omlag 5000kr pr. felg blir desverre uaktuelt. Bare å komme med forslag til felger rundt 15.000kr. Kjøper gjerne brukt.

Slk'n er nå innenfor familien. Jeg benyttet kun bilen i noen mnd. :)

Skal gå ann å få tak i larzon til 17-18k med dekk. Så 5k per felg er nok hva de koster der de er dyrest :P

Skrevet

slet også med og finne felger til min e39 nå til sommern. endte opp med zito milano 19", 8"forann og 9,5" bak :)

slik ble det :wink:

cqrz1p6q7g7ki2bi9e6k.jpg

wueo55h5zgph3fgu5ufy.jpg

Skrevet

Det er mye lekkert, men det er fortsatt for dyrt. Savner alternativer på 10-15.000kr.. Prøver intenst å få tak i RH X-RAD, men det ser vanskelig ut. Ergo blir det Rondell D58 som blir alternativet i år.. :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...