LarsH Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 var denne på streetmeet på kongsvinger? tror jeg så en slik en der med litt banka skjermbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Håper det er en org 325 m tech 2, så folk har mere å syte om.. Da er den isåfall ikke original lenger, for nå har den valsa skjermbuer Dre: Selvfølgelig må felga på plass..det er jo halve bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 synd dere ikke gjore dette på en helt ny E92 M3 istede. da hadde alle sluppet å få vondt i sjela si over en gammel røten "hellig" E30 som fikk en liten skramme. jeg liker E30. men begynner å bli dritt lei av at alle maser så jævlig om E30. dette er nesten verdens undergang. jeg tror denne 320ISen får en liten skramme. så dette vil nok gi mange her store problemer med å leve i flere år fremover. http://www.youtube.com/watch?v=14WfmUfmYZU dette vil nok ikke børøre noen. dette er jo bare en vanlig billig E65 som vokser på trær overalt og ikke noe "hellig" uerstattelig, skjelden, drit dyr E30. og bare sånn for å få sakt det så vurderer jeg å kjøpe en E30 til vinteren som jeg kan kjøre ihjel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 jeg liker E30. men begynner å bli dritt lei av at alle maser så jævlig om E30. http://www.youtube.com/watch?v=14WfmUfmYZU dette vil nok ikke børøre noen. dette er jo bare en vanlig billig E65 som vokser på trær overalt og ikke noe "hellig" uerstattelig, skjelden, drit dyr E30. Hehe..jeg er enig med deg, men samtidig skjønner sikkert du også hvorfor mange reagerer sterkere på at en E30 som har gått ut av produksjon for snaut 20 år siden blir ødelagt, enn at en bil som fortsatt kan kjøpes ny blir ødelagt.. Jeg sier ikke dette for å starte en diskusjon her nå, bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Dere som eier E30 burde egentlig bli glad for hver E30 som blir ødelagt, til mindre det er av dem til mer ekslusivt blir det jo å eie en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 jeg liker E30. men begynner å bli dritt lei av at alle maser så jævlig om E30. http://www.youtube.com/watch?v=14WfmUfmYZU dette vil nok ikke børøre noen. dette er jo bare en vanlig billig E65 som vokser på trær overalt og ikke noe "hellig" uerstattelig, skjelden, drit dyr E30. Hehe..jeg er enig med deg, men samtidig skjønner sikkert du også hvorfor mange reagerer sterkere på at en E30 som har gått ut av produksjon for snaut 20 år siden blir ødelagt, enn at en bil som fortsatt kan kjøpes ny blir ødelagt.. Jeg sier ikke dette for å starte en diskusjon her nå, bare så det er sagt joda. skjønner det jeg liker som sakt E30. men syns det blir litt mye styr om E30 til tider. og jeg kunne sikkert brukt en E38 istede for en E65. de lages jo heller ikke lenger. men fant ikke så mye film av E38 som blir vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Genialt.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 ja nå skal jeg ut å bredde 7er`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 husk å filme det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 he he...folk syter mye her...e30 er sjelden når det er en m3 evo2,evo3 og mtech 2 +alpina,hartge etc..GIR 20 i stil på den hjulbue valsinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 var denne på streetmeet på kongsvinger? tror jeg så en slik en der med litt banka skjermbuer Det stemmer var jo dit vi skulle, derfor måtte få plass til de fete hjula hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 tja, jeg tror nok jeg hadde valgt en annen løsning ennå ødelegge og gi meg selv mer arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Hehehe krativt Ikke bare bare å finne på no sånt haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Skal ikke selge felgene da? Eller skal du smelte de, evnt burne ned hele den fine kanten på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 sykeste har sett folk brukt balltre å rulla mellom hjulbuen men dette tok kaka. måtta blitt sliten han som sto å gynget bilen da! kanskje kosta på noen stivere dempere etterhvert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå