Christer Knutsen Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 da prøver jeg 40mm. utsene forand komfort hehe. Jeg vil anbefale deg å gå for Hartge sitt senkesett. Det er kvalitet ut til ytterste spiss og serivce hos Hartge-importøren, Strandveien Auto, er upåklagelig. Jeg fikk nytt senkesett av de da Hartge valgte å konstruere ett nytt senkesett for 520d som tålte 100kg mer på forakselen. Det senker 30mm foran, men da kjøper du 10mm senkeskåler ved siden av og vips har du 40mm senk foran! hvor får jeg tak i senkeskåler til denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Senkeskåler får du blandt annet kjøpt hos Schmiedmann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 da prøver jeg 40mm. utsene forand komfort hehe. Jeg vil anbefale deg å gå for Hartge sitt senkesett. Det er kvalitet ut til ytterste spiss og serivce hos Hartge-importøren, Strandveien Auto, er upåklagelig. Jeg fikk nytt senkesett av de da Hartge valgte å konstruere ett nytt senkesett for 520d som tålte 100kg mer på forakselen. Det senker 30mm foran, men da kjøper du 10mm senkeskåler ved siden av og vips har du 40mm senk foran! hvor får jeg tak i senkeskåler til denne?? Gratulerer med flott bil. Har og senket bilen 40 30 og det syns eg blei veldig bra da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Gratulerer med en nydelig E60 . senkesett kommer. hvor mye ?? Prøv å skaff deg Coilovers, så får du valgt riktig høyde som passer deg best. Sjekk ut tråden til caaatooo, han har H&R Coilovers på sin fete E60 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Flott bil, nydelig farge, gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 har giftet meg. måtte stase bilen litt. her er bilde ferdig senka 50mm forand og 40mm bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Lekkert! Gratulerer med giftemål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Grattis! Pen senk! (som vanlig) Ville vurdert 20-tommere, men skal jo bruke bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Gratulerer så mye med giftemålet ja P.S ble knallbra med senkinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 kanskje 20" neste år. hadde vert litt penere ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 takk takk alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hei igjen Da var e60 desverre solgt, grunnet husbygging. Så har kjøpt en 735ia med masse utstyr og 311000 på telleren ble byttet automat kasse i fjor til 80000kr. litt rust i hjulbuene bak og litt på bakluka. skal få tatt noen bilder av den. er svart skinn (komfor stoler med memory) tv/navi pdc foran og bak regnsensor autoblenbare speil el.rullgardin klima Råeste tlfen på markede exenon o.s.v :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Noen som vet om det går ann å bruke tveb til noe, nå som bakkenettet er stengt?? dvd eller no?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Grattis med ny bil!! Skikkelig kupp E38 kan bli skamrå med mye senk og de retta modsa Kan sette inn en digital mottaker eller en overgang http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5390&katid=425&mid=m436&id=&vn=736&stortbilde=ok http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=184 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 tøft. må prøve noe av detta. tenkte på ryggekamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå