gaasen Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Drømme familiebil!!Rett og slett nydelig. Tror du tjener penger på bilene jeg. Driver med import eller? Om du jobber i skattevesenet: NEI ! alt går i dundrende tap Om ikke: Kan jo hende det handler om å skape bilen som er lette å selge (dermed gå i pluss) Det ble egentlig ett tvetydig svar.. Men ikke misforstå meg, syns helt dritkult att du har råd evt enda råere om du tjener penger på dette jeg. Og om du tjener penger på å råne rundt i disse flaggskipene så sier jeg respekt til deg. Og forresten, når en handler bil til 1 mill er jeg ganske sikker att de vil ha alt det "unødvendige" utstyret. Syns hjula er helrå på bilen jeg koster vel rundt 70 lapper tipper jeg pluss minus 20, og det er de verdt på en en bil i denne klassen mener jeg! Blir vel en x6 neste gang nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Drømme familiebil!!Rett og slett nydelig. Tror du tjener penger på bilene jeg. Driver med import eller? Om du jobber i skattevesenet: NEI ! alt går i dundrende tap Om ikke: Kan jo hende det handler om å skape bilen som er lette å selge (dermed gå i pluss) Det ble egentlig ett tvetydig svar.. Men ikke misforstå meg, syns helt dritkult att du har råd evt enda råere om du tjener penger på dette jeg. Og om du tjener penger på å råne rundt i disse flaggskipene så sier jeg respekt til deg. Og forresten, når en handler bil til 1 mill er jeg ganske sikker att de vil ha alt det "unødvendige" utstyret. Syns hjula er helrå på bilen jeg koster vel rundt 70 lapper tipper jeg pluss minus 20, og det er de verdt på en en bil i denne klassen mener jeg! Blir vel en x6 neste gang nå da? Nei,- neste blir nok en E93, eller nye Z4. Usikker....men ikke SÅ dyr som X5 iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Drømme familiebil!!Rett og slett nydelig. Tror du tjener penger på bilene jeg. Driver med import eller? Om du jobber i skattevesenet: NEI ! alt går i dundrende tap Om ikke: Kan jo hende det handler om å skape bilen som er lette å selge (dermed gå i pluss) Det ble egentlig ett tvetydig svar.. Men ikke misforstå meg, syns helt dritkult att du har råd evt enda råere om du tjener penger på dette jeg. Og om du tjener penger på å råne rundt i disse flaggskipene så sier jeg respekt til deg. Og forresten, når en handler bil til 1 mill er jeg ganske sikker att de vil ha alt det "unødvendige" utstyret. Syns hjula er helrå på bilen jeg koster vel rundt 70 lapper tipper jeg pluss minus 20, og det er de verdt på en en bil i denne klassen mener jeg! Blir vel en x6 neste gang nå da? Nei,- neste blir nok en E93, eller nye Z4. Usikker....men ikke SÅ dyr som X5 iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Hvor mange biler har du hatt det siste året? Jeg skjønner ikke hvorfor dette i det hele tatt skal være et tema? Har mannen mulighet til å bytte fra den ene "drømmebilen" til den andre, så hvorfor ikke? Hadde jeg - og sannsynligvis du også - hatt samme muligheten/kunne prioritert slik, så ville nok vi også gjort det - i alle fall ville jeg det Hver sin smak. Jeg ville hvertfall hatt ei bil i ett år, men det får nå så være. Synes bare det var litt finurlig at han laget en tråd 25. mai, og la den ut for salg samme dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Hvor mange biler har du hatt det siste året? Jeg skjønner ikke hvorfor dette i det hele tatt skal være et tema? Har mannen mulighet til å bytte fra den ene "drømmebilen" til den andre, så hvorfor ikke? Hadde jeg - og sannsynligvis du også - hatt samme muligheten/kunne prioritert slik, så ville nok vi også gjort det - i alle fall ville jeg det Hver sin smak. Jeg ville hvertfall hatt ei bil i ett år, men det får nå så være. Synes bare det var litt finurlig at han laget en tråd 25. mai, og la den ut for salg samme dag. Hva så, jante?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Hvor mange biler har du hatt det siste året? Jeg skjønner ikke hvorfor dette i det hele tatt skal være et tema? Har mannen mulighet til å bytte fra den ene "drømmebilen" til den andre, så hvorfor ikke? Hadde jeg - og sannsynligvis du også - hatt samme muligheten/kunne prioritert slik, så ville nok vi også gjort det - i alle fall ville jeg det Hver sin smak. Jeg ville hvertfall hatt ei bil i ett år, men det får nå så være. Synes bare det var litt finurlig at han laget en tråd 25. mai, og la den ut for salg samme dag. Hva så, jante?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Pen bil, lykke til med salg. Hva heter forresten felgene? Vet det er Hartge men hvilken modell Classic II? Har du byttet inn i en M5 Hartge forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Pen bil, lykke til med salg.Hva heter forresten felgene? Vet det er Hartge men hvilken modell Classic II? Har du byttet inn i en M5 Hartge forresten? Det er Hartge Classic II ja. 12x22" bak Har ikke byttet inni M5 nei...han som hadde denne har kjøpt Lada, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Pen bil, lykke til med salg.Hva heter forresten felgene? Vet det er Hartge men hvilken modell Classic II? Har du byttet inn i en M5 Hartge forresten? Det er Hartge Classic II ja. 12x22" bak Har ikke byttet inni M5 nei...han som hadde denne har kjøpt Lada, tror jeg. Noen som er i tråd med tiden og har gått på en finansiell smell?? Må jo være tidenes nedtur å gå fra den bilen til en Lada! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Pen bil, lykke til med salg.Hva heter forresten felgene? Vet det er Hartge men hvilken modell Classic II? Har du byttet inn i en M5 Hartge forresten? Det er Hartge Classic II ja. 12x22" bak Har ikke byttet inni M5 nei...han som hadde denne har kjøpt Lada, tror jeg. Noen som er i tråd med tiden og har gått på en finansiell smell?? Ja,- han kjøpte vel ikke Lada, men en Freelander 04 modell - det er vel dagens Lada i sammenligning,- tør jeg påstå (med fare for å virke nedlatende) Må jo være tidenes nedtur å gå fra den bilen til en Lada! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 X5 er ganske fete dem, men syns dem er litt store for min smak. Uansett denne var strøken Kjenner flere som legger ut bilene sine på finn og håper noen biter på prisen man har satt. Regner med det er noe slikt du prøver på Selger min jeg og, om jeg får det jeg vil. Men det er nok rimelig usansynlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Så denne bilen i Sarpsborg 26 mars.. For en nydelig bil! Grunnen til at jeg husker datoen er nok fordi kamera måtte opp når jeg lå etter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 X5 er ganske fete dem, men syns dem er litt store for min smak. Uansett denne var strøken Kjenner flere som legger ut bilene sine på finn og håper noen biter på prisen man har satt. Regner med det er noe slikt du prøver på Selger min jeg og, om jeg får det jeg vil. Men det er nok rimelig usansynlig Riktig... Som sagt alt er tilsalgs for den rette pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Tatt bilde utanfor en mercedes forhandler. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Tatt bilde utanfor en mercedes forhandler. Hvorfor? Hvorfor ikke...fin fasade,- ser du noen MB merke på bildene? Eneste grunnen til at du kjente igjen d er nok at d er lett å se hvor bildene er tatt. Har du Kabel-tv? Mye fint å se der om du kjeder deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå