Frode_E30 Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Og til dere som IKKE har betalt..... Det SKAL gjøres innen neste mandag, ellers sender jeg ut som oppkrav. Jeg har lagt ut totalt rundt 11 000 for dette! Dette er noe som SKAL betales, bedritent gjort å bestille og ikke gjøre opp for seg, jeg gidder ikke sitte her med 20 metallplater jeg ikke får brukt til annet enn å kaste i elva. 1822 12 13544 er kontonr, merk med bimmersnick Har adressen til de fleste så om DU ikke har betalt innen Mandag blir det ett oppkravsgebyr i tilegg.... Du må kanskje leve med at det finns allt for mange dritt unger på bimmers som skal ha, men glemte å sjekke sparebøssa si før dem bestillte. Legg ut nicket dems på første side, det er jo for jævlig at du skal brenne inne med bilskilt du har betalt men ikke trenger.
ZhilleN Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Vi har en avtale Clerion som du sikkert vet Når for jeg skilta mine egentlig? Kunne tenkt meg et skilt til, men det kan vi ta på pm
Superbeetle Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Sende i oppkrav er vel neppe lurt... om de da ikke henter så har du bare brukt enda mer penger på porto...
Mr E30 Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 jeg har henta å betalt mine:) Jævla dårlig gjort av folk å ikke betale da når du gidder å styre så mye med dette..Legg ut nick så sender alle 10 pm hver å minner dem på å betale!!!
Clerion Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 Vi har en avtale Clerion som du sikkert vet Når for jeg skilta mine egentlig? Kunne tenkt meg et skilt til, men det kan vi ta på pm Send meg en pm på den =p Ja er rævva, slenger ut nick i æfta.
tonyku Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Hvilken skilt har du igjenn? Tenker da på å kjøpe ett sett som ikke er betalt Har du noen med 535i eller BMW 535i osv? Eller bare legg ut en liste over de du har igjenn så kan jeg velge ett ^^
morteym Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Jo, takk for at du ordna skilter De så jo like bra ut som vanlige skilt de.
SanMiguel Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 tar du med skiltholderne til bmwccn vålertreffet? edit: hvis du skal dit vel og merke..
Hankook Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Nå husker jeg ikke helt,men kan det stemme at jeg har bestilt skilt av deg?
Clerion Skrevet August 26, 2009 Forfatter Skrevet August 26, 2009 Det skal jeg sjekke på lista mi når jeg kommer hjem fra jobb
Clerion Skrevet August 26, 2009 Forfatter Skrevet August 26, 2009 Deg er jeg ganske sikker står på lista =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå