Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men det blir jo spennende med en M7, det har aldri vært på markedet før og kanskje de vil prøve noe nytt. Noe som da er positivt at de tør.

På 80 tallet eksisterte det noe som het M745i, denne ble kun produsert i 209 eksemplarer og hadde 286hk M-maskinist under panseret.

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg syns også det er tøft at det lages M av litt mer enn de vi har idag. Jeg tror imidlertid at dette, desverre, ikke er en kommende M7. Toppen av 7 serien tror jeg forblir 760i med V12 TwinTurbo på 544hk. Jeg tror imdilertid dette her kan dreie seg om den kommende 745d, 3.0 R6 med trippel turbo og 354hk.. 8)

Tuft :) hvordan fungerer trippel turbo?

Blir sikkert en fin bil, men jeg tror høydepunktet var E50 M5 med den nydelige NA V10ern. Litt trist at M-bilene nå får turbo

Det var litt av sjarmen det, massiv motor uten hjelpe midler :) Mye deiligere lyd bildet.

Skrevet
Jeg syns også det er tøft at det lages M av litt mer enn de vi har idag. Jeg tror imidlertid at dette, desverre, ikke er en kommende M7. Toppen av 7 serien tror jeg forblir 760i med V12 TwinTurbo på 544hk. Jeg tror imdilertid dette her kan dreie seg om den kommende 745d, 3.0 R6 med trippel turbo og 354hk.. 8)

Hakket før turbin-motor... :D

Skrevet

Skal det først lages en M7 burde den være verdig det M-merket!

Noe under 600hk vil være feil spør du meg.

Og jeg forlanger en V12!! Dere putter ikke noe v-åtter i denne altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...