Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.leftlanenews.com/bmw-m7.html

By Drew Johnson

Mercedes-Benz has been offering AMG performance versions of its flagship S-Class sedan for years with no real response from cross-country rival BMW. However, BMW will reportedly strike back with an M version of its latest 7-Series sedan.

Earlier today our spies spotted this prototype of what is to become the M7, equipped with a typical M-style front bumper with huge air-intake underneath the lamp units. The rear skirt appears to be modified, too, but more interesting is the fact that the new M7 will receive a front hood made of aluminum to improve handling and weight-balance.

Under that alloy hood we expect to see the either the X6 M’s bi-turbo V8 or the 5.0L V10 from the M5 and M6. Whichever motor it ends up with should be good for 550-600hp. That would in fact be an enormous plus in power over the current 407-hp 750i, but also over the Alpina B7 (507 hp) and even the most powerful Porsche Panamera delivering 500 hp.

78vxzthnlq5uzui9mskp.jpg

5rt5cickmx2q9mr158nz.jpg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
M7 høres midt i blinken ut, nå snakker vi stor familieracer. :D

Hehe, ja. Vært moro å sett på vegen en M7 da!

Blir spennende å se hvordan den ser ut uten all den forkledningen.

Skrevet
M7 høres midt i blinken ut, nå snakker vi stor familieracer. :D

Hehe, mer en direktørracer!

BMW går litt mot strømmen for tiden eller? Med den ene motorsterke (ikke miljøvennlig) bilen etter den andre. (Sett bortfra de små modellene). Først X5 og X6 ///M og nå denne. Ikke det man helt forbinner med M heller... 8)

Skrevet
fælt så mange M biler dem skal lage da, hadde holdt med M3 og M5 spør du meg, men hver sin smak.

Tja, det spørs vel hvordan du ser det. M6 er jo også en klassiker.

At det kommer M i både X5 og X6 er vel kanskje for enkelte litt for drygt. Men det blir jo spennende med en M7, det har aldri vært på markedet før og kanskje de vil prøve noe nytt. Noe som da er positivt at de tør.

Skrevet

M har blitt litt "utvanna" i det siste ja. Men blir jo en mer verdig konkurent til Mercedes Benzs AMG. De lager jo AMG av "alt".

Skrevet

Hmmmf.... Er det en Lexus, Opel, Audi, Skoda eller Bmw tro? Jævli kjedelig at ALLE skal ha like baklykter.

Før var det liksom om å gjøre å skille seg ut. Nå skal alt være likt (=

Skrevet
M har blitt litt "utvanna" i det siste ja. Men blir jo en mer verdig konkurent til Mercedes Benzs AMG. De lager jo AMG av "alt".

Er vel kanskje for og kunkurere med MB's AMG, ja. Såvell som Audi's RS modeller. Audi lager jo RS av omtrent alt de også.

Skrevet
Audi lager jo RS av omtrent alt de også.

Gjør de egentlig det?

Jeg trodde det kun eksisterte rs4 og rs6, samt noen rykter om fremtidige modeller.

Skrevet

Gjør de egentlig det?

Jeg trodde det kun eksisterte rs4 og rs6, samt noen rykter om fremtidige modeller.

Er vel bare RS4 og RS6 som er RS. Men de har jo TTS, S3, S5 og S8. Samt R8.

Skrevet

Gjør de egentlig det?

ikke glem RS2 :o

Skrevet

M merke er blitt altfor utvannet D holder m m3 og m5 for meg

En annen sak... hvem har råd ril å kjøpe en m7 her i landet med de avgiftene vi har i norge på bil ](*,)

Mvh

-GV-

Skrevet

Gjør de egentlig det?

ikke glem RS2 :o

Jo, men tenkte på nåværende modeller ;-)

En annen sak... hvem har råd ril å kjøpe en m7 her i landet med de avgiftene vi har i norge på bil ](*,)

Mvh

-GV-

Det er jo igjen sant, men kanskje mer utbredt i USA og ikke minst de "drifting"-araberne ...

Skrevet

Gjør de egentlig det?

Audi S, R eller RS, same thing, different wrapping :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...