André78 Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Denne så jeg i dag på vei til jobb. Blondine bak rattet. (dårlig bilde, måtte følge med på veien)
Galro Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Hva med å bruke Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd., siden det du så ikke var en Bmw-spotting og siden tråder uten Bmw-innhold ofte blir stengt?
André78 Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 Prøvde¨å finne den tråden, men uten hell. Beklager
|Andreas| Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Hvor så du denne? Jeg har også sett denne i forbifarten på vei til jobb. Spotta den ved festningstunnelen
SweetBMW Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 noen folk har for mye penger, tenk hvoir stilig bmw du kunne fått for prisen av den?
StianA Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 er det der bilen til dag høili? http://e24.no/eksklusiv/bilogbaat/article2965921.ece
Galro Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Beklager Det er greit for min del. noen folk har for mye penger, tenk hvoir stilig bmw du kunne fått for prisen av den? Når det er snakk om så mye penger for biler, handler det om følelser og ikke fornuft. Hvorvidt han kunne kjøpt noe annet er egentlig irrelevant. Dessuten så ser jeg ikke hvorfor det er mer fornuftig å kjøpe en Bmw til den pirsen enn f.eks. en Koenigsegg som i dette tilfellet; Sannsynligvis kommer til Koenigsegg-en til holde seg langt bedre i pris enn de fleste Bmw-modeller.
ErikS Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 noen folk har for mye penger Hva er galt med at folk bruker penger på en bil som ikker er helt A4? Har man mulighet til det så la nå vedkommede få kjøpe seg noe litt annerledes og spesielt. Blir så lei av folk som setter andre i bås KUN basert på matrielle ting. La heller folk få skille seg ut.
skillbill Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 I Norge er det ikke lov å skille seg ut! Har man mye penger får man ikke lov til å vise det! Norge er altfor konservativt i mine øyne. Er det en fra Verdal som vinner i lotto, så kan han/hun ikke kjøpe noe særlig mer enn en traktor før folkepratet er i gang;)
Galro Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Tenk så mye buss man kunne tatt for de pengene! Eller hvor god sykkel han kunne kjøpt ... Og slik kan vi vel egentlig fortsette.
Marius2002 Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Ess, at folk har penger er jo bra det. De har vel kanskje arbeidet for pengene (?). Jobbet mye overtid, vært heldig og kanskje har en meget god utdanning. Ikke vet jeg, men bra at noen skiller seg ut. Hadde jeg hatt mye penger så hadde jeg også kjøpt meg en heftig bil og et stort fint hus samt en fin båt. Det er jo de som har tjent inn pengene og da bestemmer jo de selv hva de skal bruke det på. At folk snakker om de er bare fordi de er misunnelige, tror nå jeg.
hillmar Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 er det der bilen til dag høili?http://e24.no/eksklusiv/bilogbaat/article2965921.ece Ser ut som den på bildet er en "vanlig" ccxr, mens den du linker til er en "edition". Du ser det på vinga...
S.Arnesen Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 noen folk har for mye penger Hva er galt med at folk bruker penger på en bil som ikker er helt A4? Syns det er flott at folk ikke kjøper A4 jeg Tenk så mye buss man kunne tatt for de pengene! Eller hvor god sykkel han kunne kjøpt ... Og slik kan vi vel egentlig fortsette. Tenk deg hva han\hun har gjort for miljøet ved å kjøpe en slik bil Som vi alle vet blir alle avgifter man betaler for bil brukt til å bekjempe klima krisen, dermed har denne karen beriket det budsjettet betraktelig mye emr enn noen av oss. vi burde skamme oss, og bruke han\henne som ett forbilde på hvordan vi kan hjelpe moder jord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå