Gå til innhold

Bilder fra Gatebil lørdag

FTE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner ikke helt definisjonen "gatebil" når det ikke er gatebiler på treffet. Kanskje 10% som er gatereg...

Dette satt vi nettopp å diskuterte litt i verkstedet. Helt uforstående at man fortsatt kan kalle det Gatebiltreff når utviklingen mtp. bilene som deltar har gått i en annen retning..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil var morsommere før, da majoriteten av bilene var Ascona B, 240, 740, Kadett, Sierra, Starlet og inniblant en japsebil som var ytterst sjeldet. Nå er dessverre rollene byttet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt litt av ja, men har blitt gøyere for de som bare vil se. Ikke noe i veien for helt vanlige folk å slippe til heller. Var en shabby Corolla bl.a som kjørte "hele" lørdagen.

Gatebil er jo også mer et merkenavn enn en beskrivelse av treffet. Bare tull å bytte ut et så innarbeida begrep :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil er jo også mer et merkenavn enn en beskrivelse av treffet. Bare tull å bytte ut et så innarbeida begrep :wink:

Bare tull og ha biler med vanvittig overdimensjonerte motorer og antall HK. Den vanlige mannen i gata kan ikke bruke nærmere en million på og bygge "gatebil"..

Hva er poenget med over 1000hk under huven? 4-5 hundre og godkjent som gatebil holder i massevis. en og tralle rundt med 1000hk og ingen skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt definisjonen "gatebil" når det ikke er gatebiler på treffet. Kanskje 10% som er gatereg...

eller har kjøpt falske skilt som dei solgte på treffet!!

Eller bare flytte over skiltene fra trekkvogna :lol:

Vet flere som gjorde det og ser egentlig ikke problemet. Forsikringa gjelder ikke uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk imponert over noen av de med E36 325 som klarte hele langsvingen jeg!

Men det er vel ikke akkurat dårlige reklame med biler over 7-800 hester.

Folk vil vel heller se verstingbiler med 900 hester som sladder og herjer rundt hele banen, enn en 200 hesters original Cosworth som tusla rundt banen ?

Sånn sett så skjønner jeg Gatebil arrangørene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk imponert over noen av de med E36 325 som klarte hele langsvingen jeg!

Folk vil vel heller se verstingbiler med 900 hester som sladder og herjer rundt hele banen, enn en 200 hesters original Cosworth som tusla rundt banen ?

Hei jeg kjørte den grå E36 325i. Det er foresten bilen til dama :)

Hun påstår at jeg tukkler mere med bilen hennes enn med henne... :wink:3iga6b3qca87lxhsjdw6.jpg

no/files/pjskk6j1yks99eds584j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ser du har tatt et bilde av bilen til Thorbjørn nederst i første posten der. Du tok ikke noen av min hvite AR regga E30 med gule lys eller Rune sin E28 med Hollerud Bil og Agip merker også?

Hilsen Trond

Desverre, har nok ikke de i bunken min her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg kjørte den grå E36 325i. Det er foresten bilen til dama :)

Hun påstår at jeg tukkler mere med bilen hennes enn med henne... :wink:3iga6b3qca87lxhsjdw6.jpg

no/files/pjskk6j1yks99eds584j.jpg

Haha, Kjempestilig å se på kjøringa di... Fikk mange fiine sladder gjennom svingen. Org motor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige bilder.. Var der på søndag, masse gromme BMW der da... Var en e30 325i og et par e36 325i tror jeg, som tok hele langsvingen uten problemer gang på gang. Skikkelig imponerende...

Og da snakker vi skikkelig hjulspinn og røyk sidelengs hele langsvingen?

Ja, orginal 325i spoler ved pådrag i 3.gir på tørra! Hva tror du?? Er en grunn til at jeg ble imponert da, var litt i tvil om orginal 325i i det hele tatt var noe å bruke skikkelig på bane... Men om du tviler, ser du flere bilder av en e36 som får grei røykutvikling. Selvfølgelig sklir bilen mye også, men har da hjulspinn... Synes det var morro å se da jeg har en meget lik bil selv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...