Geir Anders Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 PS! Han vasket til og med felgene sine INNVENDIG.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 .. men de var av fordi jeg fikset noe med bremsene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 PS! Han vasket til og med felgene sine INNVENDIG.. .. men de var av fordi jeg fikset noe med bremsene!! Visste at Nisse egentlig var en av oss bilpleie fanatikerene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Pene bilder å selvfølgelig biler Z3 coupe er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Z3 Coupè - Geir AndersZ3 SUV - hagenisse Konstruktiv kritkk til bildene, jatakk Kom på litt konstruktivt ang å rydde litt på location / i PS. Fjerne det hvite papiret(?) forran bilen din. Fjerne stein langs muren. Fjerne søppel til høyre. Småting som er lettere å se etterpå enn når en står og knipser Ellers synes jeg fargene/redigeringen osv er veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Liker disse bilene! Veldig tøffe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 ":1guw9829]Z3 Coupè - Geir AndersZ3 SUV - hagenisse Konstruktiv kritkk til bildene, jatakk Kom på litt konstruktivt ang å rydde litt på location / i PS. Fjerne det hvite papiret(?) forran bilen din. Fjerne stein langs muren. Fjerne søppel til høyre. Småting som er lettere å se etterpå enn når en står og knipser Ellers synes jeg fargene/redigeringen osv er veldig bra! Det har du helt rett i Simon, ryddet faktisk litt, men som du ser, ikke alt. Er egentlig flere ting jeg ser i etterkant som jeg glemmer, men det blir man nok flinkere til å se etterhvert. Har mye å lære i PS også, men er liksom ikke typen som orker å lese seg inn i sånn stoff Ellers takk for ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Nice, jeg likte godt den sølvgrå \:D/ men der ser man, vi kan bruke svamp og kjøpe "billigpolering"... bilen blir like blank^^ 1-0 til nissen vs "de overentusiastiskebilpleiegutta" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Flotte biler, begge to! Z3 Coupé er jo litt tøft da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Nice, jeg likte godt den sølvgrå \:D/ men der ser man, vi kan bruke svamp og kjøpe "billigpolering"... bilen blir like blank^^ 1-0 til nissen vs "de overentusiastiskebilpleiegutta" Bilen til nissen er jo en såkalt "garasjedronning", som blir brukt 1 gang i måndten, gjennomsnittlig iløpet av året, hehe. Men ja, den er fin i lakken, synd jeg ikke kan si det samme om fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Flotte bilder Geir - du skal jaggu få ta bilder om det blir ny bil på meg... Iogforseg om det ikke blir ny også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå