carlhaakon Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Har da vert uten bil lenge og hadde egentlig planer om og vente med ny bil. det var til jeg kom over denne. dette er da en 1998 model 323. den har tre stk små bulker man kun ser i solen, ellers er det noen få stein sprut og noen riper. den er helt orginal uten om vinge og felger. vinge vet jeg ikke når ble satt på, men felger ble bytta når jeg handlet den. ellers er den ikke vinter kjørt noe som gjør at den er rust fri og helt strøken under også. ellers får dere bare komentere og spøre i vei. og så klart noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 10 poeng! :D HELT riktig den der! Må gjerne legge til noen interiør-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Velkommen i klubben Så rimelig strøken ut denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 takker for det. ja den skal være ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Utrolig bra! Hele bilen var bare riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Nydelig! som sagt før, dette var riktig! alt stemmer eyecandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Flott!! Gratulerer! Ser nyyydelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Perfekt E36 \:D/ Men bytt ut vingen med E46 M3 leppe. Mye penere og mer i stil med resten av bilen. Vingen passer bedre på sedan enn coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Behold vingen, peneste du får til e36 coupe.. Grattis med pen bil:) Må si jeg savner min avusblå m3 når jeg ser slike bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 takker får alle komentarer, hyggeelig og høre angående vingen så blir nok den på bilen har lett lenge etter en bil med slik farge så skjønner godt at du savner den bård Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Grattis! Denne likte jeg Vingen må sitte! Nydelig farge også! Hvor fant du denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Grattis! Denne likte jeg Vingen må sitte! Nydelig farge også! Hvor fant du denne? takker for det. fant den på nettet. men jeg reiste nesten med en gang jeg fikk tak i selger og tok den med hjem. så var i trondheim og henta den der. ellers hadde han jeg kjøpte den av henta den i sveits får ett år siden. og den har blitt lite brukt etter den kom hit. det er også servicehefte på den helt til i dag så den har blitt tatt god vare på gjenomårene som man ser på bilen hehe. den kommer til hamar den 20 så da får dere sett den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Nydelig bil Carl Haakon Bra den ikke er vinterkjørt for de har saltet mye her i Bartebyen i vinter :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Nydelig bil Carl Haakon Bra den ikke er vinterkjørt for de har saltet mye her i Bartebyen i vinter :S hehe nei har rakk ikke og kjøre den på saltet får han var på tur den tiden så da har jeg jo garanti på at den ikke er vinterkjørt også. men den skal heller ikke ut på vintern her heller. den blir satt bort i vinter gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå