Gå til innhold

Min E36 Coupe( SOLGT! )


Anbefalte innlegg

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir det salg ja :P hehe Solgte min på lørdag, mister liksom interessen for biler etter en stund...

Miste interessen for bil går jo ikke an;) fått interessen så blir den aldri borte:D

Ser nå at jeg har skrevet litt feil der :P Det jeg mente var at etter å hatt en bil en stund så mister jeg litt interesse for akkurat DEN bilen! For lyst på noe annet, nyere model eller større motor feks. Kankje samma med deg carl ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om eg skal kjøpe bilen din carl.

Viss ikkje du vil ha den stående på gata, så har eg ein god, varm og tv overvåka garasje som eg kan plassere den i ..

Sykt lyst på ein orginal e36 med m/tech

hehe bilen står i garasjen til mor og far så den fryser nok ikke om natta :) grunnen til at jeg skal selge den er at jeg ikke vil ha den ute i gata pluss at jeg ikke har hjerte til og bruke den i vinter :wink:

Blir det salg ja :P hehe Solgte min på lørdag, mister liksom interessen for biler etter en stund...

Miste interessen for bil går jo ikke an;) fått interessen så blir den aldri borte:D

Ser nå at jeg har skrevet litt feil der :P Det jeg mente var at etter å hatt en bil en stund så mister jeg litt interesse for akkurat DEN bilen! For lyst på noe annet, nyere model eller større motor feks. Kankje samma med deg carl ? :)

er nok ikke lei bilen gitt. hver gang jeg kjører den i helgene så blir liksom det at jeg skal selge den litt glemt. derfor jeg heller ikke har giddi og lagt den ut enda. men er jo muligens en som skal ha den. litt derfor den heller ikke ligger ute noe andre plasser enda hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan lager du slike bilder?

3gcldj9u63r7dbizybhc.jpg

regner med han tar 2 bilder på stativ, et med panseret nede, og et med panseret oppe. så legger han det ene over det andre, og siden kameraet står på samme plass på stativet sitt så passer det rett på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt før, tok ett bilde med panser oppe, ett med det igjen på sativ. så tok jeg det bilder med panseret oppe og åpna det i PS. så tok jeg det med panseret igjen. så tok jeg bare og klippa jeg ut det med panseret igjen og limte over det andre. så tok jeg og brukte history brus får og få fram motoren under det andre panseret om du skjønner hva jeg mener da hehe. sikkert helt feil slik jeg har gjort det. men om du tar bildene kan jeg redigere de få rdeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update fra helgen, fikk endelig testa bilen litt med autoslalom, den overaska meg med hvor bra den hang på veien. selv om jeg som sjåfør kjørte som ei gammel dame.

roiqyf6wvg5lrsbrovx5.jpg

ci0p6tn3ovom0mgr37yg.jpg

ui9wumtnfu58c8dfx2b8.jpg

1iba01fdbgmqfhzfwjit.jpg

i kveld blir bilen satt inn får vinteren siden jeg da endelig faktisk fikk en plass og ha den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått en plass og ha 323 i vinter, så i dag ble den satt inn får vintern. så får vi se hva som skjer med den til våren :wink: har også veldig lyst til og gjøre de planene jeg egentlig hadde når jeg kjøpte den. blir enten det eller salg når våren kommer. men får ta vintern til den tanken :)

ji4i7ewyyex7j2spbano.jpg

h4yn197lmxx2793c1f2h.jpg

18v9l9q32cj987zx5l3p.jpg

o4w5wtp60tuxpxomvvag.jpg

står blant annen en porsche ved siden av den så den får vel ett bra selskap i vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...