Gå til innhold

Min E36 Coupe( SOLGT! )


Anbefalte innlegg

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor skal du vinterlagre den? er jo ikke så lav at du ikke kan kjøre vel?

Hvorfor utsette bilen får salt dritt? den er ikke understellsbehandla, den har heller ikke vert ute på saltføre så hvorfor være selm mot den da :wink:

har heller ikkke noe behov får bil siden jeg bor sentralt til jobb osv så da synes jeg den heller skal få slippe en hard vinter :)

den mantaen der har stått der i mange år. har tiligere hatt båten min på den plassen og den mantaen sto der da også. men tviler på at den er til salgs gitt hehe :wink: tøff er den i vertfall og ikke minst strøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke understellsbehandlet nei, da kan jeg forstå det ;-)

vinteren er ikke hard hvis man polerer bilen før saltet og ikke bruker avfetting... da er det bare å kjøre.... mitt problem er at jeg ikke klarer å kjøre når det er for mye snø :roll:

hehe ja, vertfall før den skal ut på noe slikt føre. men jeg velger og sette den bort i vertfall siden jeg ikke har samvitighet til og bruke den i vinter.

hehe ja ikke så rart det gitt. men selv om min er orginal blir den faktisk litt lav på vintern gitt. den jeg hadde i fjord var høyere en denne og den dro med mye snø i hjulbuer osv hehe :wink: din blir vel ganske bra snøplog vil jeg tro heehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hehe... en gang jeg skulle hjem, før de hadde fått brøyta ordentlig (dette var før lakkering) så ble jeg stående med bakhjula halvei oppi lufta pga den la seg nedpå kjøresporet i mitten :-P hehe... det var litt kaos kan du si...

ja, merker samvittigheten min også begynner å vri seg litt... temperaturene er farlig nærme 0 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Se her ja, flere biler som har gått i dvale for vinter'n :)

Bilen din ser virkelig ut til å være ett godt holdt eksemplar, og det gode bil-holdet vet vi jo ikke stopper i ditt eie heller.

hehe ja. den har ikke sett norsk vinter før så da lar vi det være slik :)

jada den skal være ganske bra, har heller ikek funnet noen rust enda så veldig fornyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
utrolig pen! liker fargen:) prikken over i´en hadde kanskje vært skinninteriør?=)

Takk for det. har kikka på vader i skinn. men synes ikke det er noe godt og sitte i. pluss at det som er i bilen er som fabrikk nytt. så jeg liker nok best stoff sånn sett. men det er jo smak og beghag det da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...