carlhaakon Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Blir vel totalt tysker/socal stuk på den her nå tenker jeg ? ? vi får se da hva som skjer i vinter. er vel pengesekken det står på nå haha så må velge og handle meg Kw i stede for stoler til spisebordet mitt tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Liten film fra våler. tok sin tid før jeg fikk dem men bedre sent en aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Utrolig flott E36 eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Utrolig flott E36 eksemplar takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 en film fra inni bilen. går ikke fort, men sjåføren er ikke av de beste heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Nydelig bil dette! Fargen passer jo E36 som hånd i hanske. Kjenner jeg skal ha coupe igjen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Nydelig bil dette! Fargen passer jo E36 som hånd i hanske. Kjenner jeg skal ha coupe igjen ja. takk for det, bare og si fra så skal du få kjøpe denne når den blir tatt ut av hiet til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Stemningsbilder, står og venter på våren nå. termostat skal vel straks byttes så er det bare og si fra om noen er interisert i denne Orginale lykter osv vil bli satt på igjen til våren så her er det muligheter til og skaffe seg helt orginal E36 som aldri har sett norsk vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Ser den ikke vinteren ut gjennom garasjeporten på siste bildet der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Ser nesten ut som den rynker litt på nesen og trekker unna det som ligger utenfor garasjen. Artig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Ser den ikke vinteren ut gjennom garasjeporten på siste bildet der da? Joa må desverre få se virkeligheten av og til. skal vel snart ut og lufte seg nå bare snøen blir borte Ser nesten ut som den rynker litt på nesen og trekker unna det som ligger utenfor garasjen. Artig bilde hehe ja er ikke alle biler som er like glad i snøen nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Ser bra ut, Carl. Bestemt deg noe ang. ny bil, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Ser bra ut, Carl. Bestemt deg noe ang. ny bil, da? takk for det nei det blir vel ikke bestemt før denne reiser fra gårplassen tror jeg men så klart er jo litt forskjellig jeg kunne tenkt meg Første prøve tur i dag. bilen startet på første runde og gikk som den altid har gjort, ble flyttet til verkstedet vårt i går. så nå skal det byttes Termostat, bremser og litt anna små ting før salg. bilen skal også få igjen orginale lyktene sine, har kjøpt helt nye lykte glass. samt nye spredere som skal på. orginale grillen skal også på igjen. bilen skal også få en polering samt interiør vask. mulig også AC får ny gass skal også på EU Kontroll snart. selve kontrollen er i august så må bare vente litt før jeg kan ta denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Skal du selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Nydelig carl!! Blir vel høy prisklasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå