Mr E30 Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 lurer egetlig hvor mange her det er som har fagbrev innenfor bil??
Lars89 Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Fagbrev som mekaniker lette kjøretøy kommer i sommer/høst en gang.
Driv3r Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Tar fagbrev på tungekjøretøy, men skrur mest på anleggsmaskiner hehe
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Har fagbrev i tyngre kjøretøy, men jobber ikke med det mere.
Mexos Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Har vk1 kjøretøy, men fortsatte å gå skole istedet for å bli lærling og ta fagbrev. Så er på mitt 2. år på BI no. Ferdig med Bachelor'n neste vår. Jobber i en gokart hall deltid så kan på en måte si at jeg jobber litt med "bil"
Superbeetle Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Jeg har gått Vk1 kjøretøy og 1år i lære, men sluttet pga sykdom. Har siden gått Vk2 allmennpåbygg og tatt litt forskjellige fag etter det(regnskap og økonomi) skal til høsten begynne på lærerhøyskolen.. Jobber litt på et firma som selger deler til bilverksteder nå i sommer, pluss at jeg har eget verksted med bukk og plass til 3 biler, hvor jeg som oftest jobber noen kvelder i uken.
Trond.S Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 ja det var ikke mange hehe Skal ikke blande jobb og hobby veit du. Derfor kunne ikke jeg tenke meg å være mekaniker og kanskje ødelegge gleden ved å skru bil på fritiden Hilsen Trond
Alecken Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Gikk kjøretøy jeg også. Men som Trond sier fant jeg også ut at man ikke bør blande jobb og hobby..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå