Joakim H Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 helt lik som min nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Ser der ja, da var tråden ute ja Vi påkosta denne bilen masse tid og penger. Dama savner bilen men trives godt med cab`n også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Ser der ja, da var tråden ute ja Vi påkosta denne bilen masse tid og penger.Dama savner bilen men trives godt med cab`n også da Det er bra er fornøyd med bilen vi også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Flott den, sleng på noen M-lister og fjern øyelokkene så blir den finere M-listverk kommer.Men øyelokkene beholder jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Gratulerer! Rå bil Har du noen bilder hvordan den ser ut bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Flott bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Gratulerer! Rå bil Har du noen bilder hvordan den ser ut bak? Kommer bilder av bakenden etterhvert.men må gjøre noe med den originale pipa som kommer ut bak først hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Ser ikke verst ut den bilen der Du har interiør til salgs her på bimmers, regner med den går for 6-7lapper og det er ikke dyrt spør du meg. Sjekk her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116841 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Ser ikke verst ut den bilen der Du har interiør til salgs her på bimmers, regner med den går for 6-7lapper og det er ikke dyrt spør du meg. Sjekk her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116841 Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Fin bil Er bare å ta kontakt dersom du trenger no småplukk. Holder på å hugge en e36 sedan nå, og vi bor jo i samme by Har skinninteriør stående, men er en som har sagt han skal ha det. Kan kontakte deg dersom handelen ikke går i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Flott den, sleng på noen M-lister og fjern øyelokkene så blir den finere M-listverk kommer.Men øyelokkene beholder jeg enig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Fin bil Er bare å ta kontakt dersom du trenger no småplukk. Holder på å hugge en e36 sedan nå, og vi bor jo i samme by Har skinninteriør stående, men er en som har sagt han skal ha det. Kan kontakte deg dersom handelen ikke går i boks Det skal jeg huske på Takk for det ÅJA!! skinninteriør er veldig intressangt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 skjedd noe mere med bilen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 skjedd noe mere med bilen da ? Har vert under å tatt det somk var av smårust kun overflate.tectylert bilen.byttet eksos pluss noen andre småting..M-diffusor til bakfanger er bestilt.og det kommer snart M listverk også ellers har vi vert på to turer med bilen, og den har fungert utmerket Her er et par bilder fra første dag av turen da vi kjørte atlanterhavsvegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Fin bil du har fått deg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå