André78 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Med manuell kasse er detta gull, gull, gull Råfin bil! Vil ha mer power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Kompressor Men hey, nice bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Ja vet Men koster for mye synes jeg. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 meget fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Ser du skriver at du ikke er sikker på om du skal beholde baklyktene dine. Hvor mye skal du ha for de dersom du ser for deg at du selger de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Vet ikke, må først bestemme meg og så evt. få tak i nye lykter før det blir snakk om salg. De er ikke noe pene, på ene siden er innsiden av glasset stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Å? Stygt på hvilken måte da - falmet/skadet? Du vet ikke ca. pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Tror det har vært fukt der, plastikken/glasset er uklar. Nei, har ikke peil. Men disse koster vel ikke allverden nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Hva det koster nye, vet jeg ikke. Hvor kan man få tak i desse da,om du vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Gs bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Ok, takk. Du får gi meg et lite vink om du skal selge baklyktene da iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Jeg får plage deg litt til;P Du har ikke noen av delene jeg utlyser i signaturen min da,eller deler ellers til E34 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Fin bil, du kjørte ikke denne på rudskogen den 30. Mai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Har ikke noe liggende desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå