raevhe Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Hei! Da er det på tide å melde seg inn i BMW gjengen! Har byttet ut min XC70 mot en X5 i dag. Hadde en flott tur fra østlandet og hjem. Flott bil å kjøre. Er noe stiv med de felgene som står på i dag (275/40/20) men fikk med orginale 245/45/19 også, regner med de er litt "mykere"?.. Bilen er en 2003 mod, med 91000 på telleren. Bilen er kompakt og ser ut til å være godt hold, med full servicebok. Bilen skal nå poleres og vaskes grundig inn og utvendig, så får vi se hva tiden bringer. Ser mange gode prosjekter her, så nå ser jeg virkelig frem til å bli BMW frelst! Legger inn noen bilder tatt på Hemsedal med mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Gratulerer med knall bil og velkommen til bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Godt valg =D Fra plastikkbil til maskin^^ Gratulerer og velkommen i klubben =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raevhe Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Herlig herlig =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Grombil det der er på ønskelista mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Gromt det der ja gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Velkommen til bimmers og gratulerer med X5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Gratulerer og velkommen i gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Gratulerer med X5. Det er kongebiler Regner med det kommer hvite skilter på bilen? Eller har du tenkt å bruke den som banebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Eller har du tenkt å bruke den som banebil? Ikke le av det! Jeg ble passert av en X5 på rudskogen på søndag jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Ikke hvem som helst bak rattet på den da Gratulerer trådstarter med bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Gratulerer med veldig tøff BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Gratulerer med en flott bil. Dette er 3.0l ikkesant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Dette er en 3,0 Diesel utifra hva jeg kan se. For øvrig en nydelig bil. At den er litt stiv kan delvis skyldes felger og dekk, men det kan også være et resultat av at bilen har sportspakke. Har den det vil den nok alltid føles litt stump i byen, men helt fenomenal på langturer, hvor E53 uten sportspakke føltes litt løs i fisken. Gratulerer så meget med bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå