///Dybdahl Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Ja det blei den del lyd,med dette var heilt normalt fekk eg beskjed om! Da varierer fra bil te bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Bremset kjerra:) Flybye: Burnout: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Bilen er foresten te salgs viss noen er interesserte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Bilen er foresten te salgs viss noen er interesserte?? Ka du ska ha deg no då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Bilen er foresten te salgs viss noen er interesserte?? Ka du ska ha deg no då? Har ikkje bestemt meg enda:) Får nok ikkje solgt ann uansett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 du har ikke tilfeldigvis det gamle svinghjulet ditt til salgs billig?? trenger det til e30'n min =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Kastebytte med meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 nice hvilken effekt er det i bilen da? har du link til salgsannonse hvist du skulle selge bilen? mvh jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Jeg fikk frysninger av lyden ved mellomgassing og da den nådde turtallssperren!! Satan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 du har ikke tilfeldigvis det gamle svinghjulet ditt til salgs billig?? trenger det til e30'n min =P Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 teit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Kastebytte med meg?? Ka meine du??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Kastebytte med meg?? Ka meine du??? Hehe...var jeg som skreiv det Glemte at jeg satt på data'n til "helgeb" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 nice hvilken effekt er det i bilen da?har du link til salgsannonse hvist du skulle selge bilen? mvh jon 565hk 650NM http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 4327330559 Veit prisen er høy å urealistisk,men eg har lagt ut over 1 mill på den med kjøpssummen! Prisen er jo diskuterbar så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 grei pris det mener jeg... det der er DRØMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå