The StigMeister Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Når kom disse lyktene som jeg har merket med en rød ring rundt? Jeg har en 97 528i touring.. Men denne har de lyktene uten linse i nærlyset, samt orange blinkers.. Jeg er veldig interisert og få tak i disse med linse, da jeg skal ha ccfl-kitet i de!
Odd-M Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Facelift i 2001, dvs alle produsert fra og med 1. september 2000, hadde slike ringer originalt. De lyktene du linker til ser forøvrig langtfra originale ut. Mer som en pre facelift-lykt med ettermonterte ringer.
The StigMeister Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Disse må være hakket nyere enn de jeg har, men dog ikke facelift... Må være en mellom ting. Syns disse ser mye penere ut med ettermonterte ringer, enn facelift lyktene som kom i 2001! Så det er disse jeg er på utkikk etter..
Odd-M Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 GS, Koed, Schmiedmann m.fl. selger alle slike jalla kopi-lykter i alskens underlige utførelser til en rimelig penge. Hvorfor man foretrekker noe slikt forran originale kvalitetslykter fra Hella er for meg en stor gåte.
Haug530D Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 E39 er aldri blitt levert med de lyktene der, det er lykteglass til Prefacelift lykter + ettermonterte CCFL ringer, begge deler selges av GS Bildeler. Er ett mysterium for meg også at folk setter på sånne jallaprodukter.
Kjennern Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Er nok bare prefacelift lyktene ja med xenon vel?
Haug530D Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Er nok bare prefacelift lyktene ja med xenon vel? Uten Xenon, er bare sånne Wannabe Facelift glass, man bytter ut den fremre delen av lykta med disse.
Haug530D Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Så det er ikke linselys? Bare linselys-look? Bare 2001 Look, hvis du blar litt ned på denne siden: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... ghts_front Så ser du det står "Glass E-39 sort 2001 look"
Oderschvank Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 er ingen "mellomting" mellom prefacelift og facelift
Rostad Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 det er kanskje forskjellen på halogen og xenon lykt du tenker. På prefacelift mener jeg de er forskjellige.
Haug530D Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 det er kanskje forskjellen på halogen og xenon lykt du tenker. På prefacelift mener jeg de er forskjellige. Halogen og Xenon er forskjellige både på Facelift og Prefacelift.
sv90 Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 det er orginale pre facelift lykter med etter monterte ringer sser det ut som.. disse lyktene ble levert med både oransje og hvit blink alt etter som hva den som kjøpte bilen ny valgte som utstyr;)
Haug530D Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 det er orginale pre facelift lykter med etter monterte ringer sser det ut som.. disse lyktene ble levert med både oransje og hvit blink alt etter som hva den som kjøpte bilen ny valgte som utstyr;) Er ikke orginale Pre facelift lykter nei, de ser sånn ut: Mens disse ser sånn ut Bortsett fra blinklyset da:
Rostad Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 det er kanskje forskjellen på halogen og xenon lykt du tenker. På prefacelift mener jeg de er forskjellige. Halogen og Xenon er forskjellige både på Facelift og Prefacelift. Er det noe forskjell annet enn med og uten tenner på facelift da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå