Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mye jeg kan få for mine orginale M Double Spoke Style 135 felger uten dekk?

Dette er da 18", fire felger, desverre så er alle felgene kantkjørt (se på bildet), hellers så er de helt fine og greie felger.

Hva syntes dere disse er verdt?

Slik ser de ut med dekk:

676bwpaqwj8bocejtebn.jpg

/Fredrik

Skrevet
Kjempefine felger, men det trekker betydelig ned at de er kantkjørte... hvordan skal man kunne rette opp det ?... :roll:

Levere de inn til noen som driver med reprasjon av felger :)

Skrevet
Kjempefine felger, men det trekker betydelig ned at de er kantkjørte... hvordan skal man kunne rette opp det ?... :roll:

Levere de inn til noen som driver med reprasjon av felger :)

... og det koster hvis alle fire er kantkjørte ?... :roll:

Skrevet

Vi snakket med et felgfirma (mener det var dekkspesialisten) og spurte hvor mye det ville koste sånn ca. Han sa mellom 1000 og 1500 pr.felg.

Så istedenfor å begynne å pusse opp disse, så kjøpte vi noen nye, og prøver nå å selge disse. Hvis det er noen som har kontakter eller kan dette selv, så er jo dette rimligere for dem.

Så det betyr at det er fullt mulig å reparere disse.

/Fredrik

Skrevet

Kosta meg ca 1000,- å fikse mine fire felger alt inkludert. Jeg matta de ned, sparkla og pussa de selv og fikk en bekjent til å lakke de. Da slapp man også at man freste av kanten på felgen som de fleste foreslo som jeg hørte med slik at man fikk en jevn kant og ikke rett avfresing avhengig av hvor store hakkene var.

Skrevet

De små skadene der er jo ikke noe vanskelig å fikse. Bare å pusse ned og sparkle også levere til lakkering...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...