Gå til innhold

Skal bestille meg en ny E92.. Input..?

BMWBølla
 Share

Anbefalte innlegg

Fjernlysassistent, skrur av og på fjernlys automatisk etter lysforhold og ved møte av biler i motsatt kjørefelt..

Noen her som har prøvd dette..?

Har ikke prøvd det selv, men sett en kommentar her om at det ikke var så fantastisk.

Fjernlysasistent er noe av det mest tullete utstyret jeg noen gang har vært borti.

Hele tråden er her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=117247&postdays=0&postorder=asc&highlight=&start=30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle jo som skrevet tidligere prøve en coupe idag med 320d motor, vil ha 320 bensin - men det hadde ikke Autozentrum som jeg har vært hos, MEN, 320d´ en ble selvfølgelig uansett solgt rett før jeg kom så da slapp jeg å prøve noe coupe i det hele tatt..

Fikk med meg en 120 cab hjem som plaster på såret for å teste hvertfall motoren jeg tenker på og da med manuell..

Har idag en 2008 C200K sedan med automat som firmabil (BMW blir ved siden av), synes ærlig talt 2.0 - 170hk´ en virket daffere selv om BMW´en skal være noe raskere på papiret med både auto og manuell..?

Virker den friskere i 3-serie coupe? Så at 1´er cab´en er litt tyngre..

Har også smugtittet på en 325ix brukt som bilia fornebu har, denne er jo sprekere, men vil egentlig ikke ha 4x4 og den har heller ikke på langt nær det utstyret jeg ønsker.. + behagelig med nytt!

Vet ikke om 325 er dyre å eie etter garanti er over? Service osv..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke vurdert å ta performance pakken? Tenker da kun på de utvendige fangere ellers blir det alt for dyrt. En god del kulere og sjeldnere enn mpakka.

Reklame film fra BMW som jeg fant i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke vurdert å ta performance pakken? Tenker da kun på de utvendige fangere ellers blir det alt for dyrt. En god del kulere og sjeldnere enn mpakka.

Den finnes kun til e90/91, ikke til e92. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært rått med noe sånt, men tror nok mesteparten av penga går til bilen i seg selv :oops:

Var forøvrig ute å testa 120 cab´en en litt lengre tur nå på litt svingete vei, det må jeg si endret inntrykket noe veldig fra det jeg satt igjen med istad!

:shock:

Når jeg lærte å kjenne motoren litt bedre, og fikk opp litt turtall (3-4.000 +)

så syntes jeg faktisk at det virkelig begynte å bli moro!

..og for en handling!!

Glad jeg tok den turen og ga en sjans til, får se om jeg klarer å bestemme meg for bestilling til jeg skal levere 1´ern imorgen..

Så også på tekniske data at 320i coupe er litt raskere og har høyere toppfart enn 120i cab, bra :lol:

Er nok bare vant til litt annen måte å gire og kjøre på fra før med min C200K og Smart Brabus roadster.. (henholdsvis kompressor og turbo)

Blir jo litt annen måte å bruke turtallet på..

Så ekstra moro at "skuffelsen" istad ble snudd til noe enda mere positivt!

Og en 3-serie coupe er vel ikke akuratt noe verre å kjøre enn 1´er cab..

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den finnes kun til e90/91, ikke til e92. :wink:

Sikker på det? Når jeg er inn på bmw.no på tilbehørskonfiguratoren og velger coupe kan jeg i hvertfall velge div performancepakker. Står at den er tilgjenglig for coupe/cab/sedan og touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepsi pepsi, da var bil bestilt! :lol:

Ble en 320i Coupé Manuell, alpinhvit med m-interiør og bl.a;

-M Sport pakke m/ 19¨ m-felger

-Comfort pakke

-Fjernlysassistent

-Telefon forberedelse + bluetooth

-Velour matter

-HiFi Logic 7 Professional

-Interiørlister i høyglaspolert sort / grå tre, poppel

-Navigasjonsystem i-drive professional

-PDC foran / bak

-Røyke pakke (røyker ikke, men midtkonsoll ser bedre ut..)

-Servotronic

-Solgardin i bakruten, elektrisk

-Soltak i glass, elektrisk

-Talestyring

-USB audio-grensesnitt, USB tilkobling

Får bilen som 2010 modell i midten av oktober,

gleder meg som aldri før!

:D

Takker og bukker masse for veldig mange bra tips + info!!

Blir nok en ivrig bruker av forumet videre,

og gir selvfølgelig tilbakemelding når bilen har kommet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bestilling av ny bil. Ser du har valgt svært mye riktig utstyr, men savner fortsatt skinninteriør på lista. Dersom skinninteriør blir for dyrt ville jeg så absolutt ha vurdert Sensatec (som selges enormt mye av til 1/3 serie) til 1.500kr.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på det? Når jeg er inn på bmw.no på tilbehørskonfiguratoren og velger coupe kan jeg i hvertfall velge div performancepakker. Står at den er tilgjenglig for coupe/cab/sedan og touring

Ja, du kan vel velge noen få ting fra BMW Performance til e92 som ratt og felger, men front -og bakfanger og sideskjørt som i den videoen fås bare til e90/91.

Og gratulerer BMWBølla, med bestilling av det som ser ut til å være en kjempeflott e92. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan vel velge noen få ting fra BMW Performance til e92 som ratt og felger, men front -og bakfanger og sideskjørt som i den videoen fås bare til e90/91.

Og gratulerer BMWBølla, med bestilling av det som ser ut til å være en kjempeflott e92. :)

Fant ut av det, stemmer det du sier. Merklig at de ikke har kommet med det til 3 serie coupe.. Jeg som har lyst på nye coupene med performance fangerene.. Det var en stor nedtur :( Det stod rimlig missvisende på bmw.no.

Gratulerer med bestilling av nybil :) Blir en spennende tid som kommer tenker jeg. Vente og vente på tiden som ikke går fort nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gratulasjoner :D

Og nok en gang for bra tips og info! Bra forum!

Gleder meg veldig, er såpass langt unna at den værste ventingen blir vel rett før bilen nærmer seg tenker jeg..

Gikk for m-interiøret pga man kunne ikke få kunstskinn i bilen, og vanlig skinn koster jo nesten samme som i-drive navi..

Da synes jeg det er like greit å beholde m-interiøret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Lykke til med ventinga! :wink:

Uff.. Dette tar sin tid.. Kan det ikke bli midten av okt. snart?? :roll:

Noen som forresten har bra tips til vinterfelger jeg kan ha på bilen?

Tenkte 17¨.. Kanskje BMW´s 188 felg, eller OZ Botticelli?

Sistnevnt er kanskje litt kjipe å holde på vinterstid men,

har ikke tenkt å bruke den mest i vinter uansett og får god pakkepris på de..

Har forøvrig lagt til elektrisk innfellbare sidespeil siden sist og limited sport edition pakke som kun blir levert i 6 mnd., består av M-pakke med tillegg som bl.a; aluminiums lister glacier med eksklusiv mørk farge + blå kontrast sømmer i setene og interiøret.. :D

Følger egentlig med eksklusive 18¨ felger, men har beholdt 19¨ 225 felgene, og kuttet da ut sort treverk innvendig i fordel for mørke glacier alu. lister..

Spent! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...