EirikL Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Hvis hun ikke er blond, har hun farget håret Det er vist ingen grenser for hvor fraværende folk kan være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 altså hvis det MÅ stå på pumpa at du må ta den ut etter fylling, så har du ingenting i nærheten av en bensinstasjon å gjøre.. faen meg så mye dumme folk, også når du i tillegg går ut i media og sier hvor dum du har vært skulle hatt seg en svølk ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Folk får til alt mulig... Var jo en sak om en som tørke bikkja si i mikroen og saksøkte produsenten da bikkja døde. Ja, det var i USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Ja, hun vant fordi det ikke sto noe om det i bruksanvisningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Synes virkelig at de på bensin stasjonen skal dekke skadene på bilen hennes å fylle opp tanken... Sikkert en av de skarpeste knivene i skuffen hun der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Det som er mest skremmende, er at noen som er så steike brødkjørte i hode, kan kjøre lovligt rundt på veiene Å si at den personen er dum som et frossent fransbrød, er en fonærmelse mot brødet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Er vel ikke krav om å kunne fylle tanken på bilen når man tar lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Ble nesten irritert da jeg leste dette i VG idag, det er jo uvirkelig at noen kan være så skakk-kjørte i hue at når de først river med seg ei pumpe appåtil krever erstatning for tort og svie. Når det var HUN som glemte pistolen i påfyllingshullet. Makan til frekt kvinnemenneske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Sånn ellers, har man angrerett ved kjøp av bensin? Er jo angrerett på alt mulig nå om dagen.. Kanskje hvis man leverer den tilbake i "originalemballasjen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 hadde de vært meg,ville eg prøvd å dysse saken ned mest mulig..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Det finnes såpass dumme 38 åringer altså. Og slik jeg forstår det så står det ingenting om at hun hadde fler kromosomer enn oss andre.. Hun burde slå seg sammen med naboen min som er på samme alder, for de er ganske like hva hjerneaktivitet og urimelighet angår.... jiises! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Hehe.. dårlig kontakt på den siste hjernecella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Hehe.. dårlig kontakt på den siste hjernecella han som dytten den andre cella som sitter i rullestol har nok sovna ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Hehe, en kompis av meg gjorde dette på en ESSO stasjon.. Han hadde fylt tanken og betalt med kort, mens pumpa sto og gikk så gikk han inn på toalettet. Når han kom ut igjen hadde han glemt av hele bensinfyllinga, og satt seg i bilen å kjørte. Dette var en BMW 118i og han røsket med seg hele pumpestasjonen slik den roterte 90 grader + boltene fra bakken ble rykt opp på ene siden. Ergo, hele pumpa ødelagt.. Han fikk det dekt av forsikringen på bilen. Pris for den pumpa var 250.000,- Slangen slet seg løs til slutt, men den var sterk nok til å røske opp hele pumpen så tviler på denne dama har noe god sak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Hvis det i tillegg er hun selv som har ringt vg er det jo fantastisk Det kan vel også være eieren av besinstasjonen som har ringt vg for å få laget en sak (morsom sådan) om dette brødhuet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå