Gå til innhold

Glemte ta ut bensinpumpe slangen, krever erstattning!!?

DreRacing@
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

altså hvis det MÅ stå på pumpa at du må ta den ut etter fylling, så har du ingenting i nærheten av en bensinstasjon å gjøre.. faen meg så mye dumme folk, også når du i tillegg går ut i media og sier hvor dum du har vært :P skulle hatt seg en svølk ja !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nesten irritert da jeg leste dette i VG idag, det er jo uvirkelig at noen kan være så skakk-kjørte i hue at når de først river med seg ei pumpe appåtil krever erstatning for tort og svie. Når det var HUN som glemte pistolen i påfyllingshullet. Makan til frekt kvinnemenneske :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes såpass dumme 38 åringer altså. Og slik jeg forstår det så står det ingenting om at hun hadde fler kromosomer enn oss andre..

Hun burde slå seg sammen med naboen min som er på samme alder, for de er ganske like hva hjerneaktivitet og urimelighet angår.... jiises! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, en kompis av meg gjorde dette på en ESSO stasjon.. Han hadde fylt tanken og betalt med kort, mens pumpa sto og gikk så gikk han inn på toalettet. Når han kom ut igjen hadde han glemt av hele bensinfyllinga, og satt seg i bilen å kjørte. Dette var en BMW 118i :P og han røsket med seg hele pumpestasjonen slik den roterte 90 grader + boltene fra bakken ble rykt opp på ene siden. Ergo, hele pumpa ødelagt.. Han fikk det dekt av forsikringen på bilen. Pris for den pumpa var 250.000,-

Slangen slet seg løs til slutt, men den var sterk nok til å røske opp hele pumpen så tviler på denne dama har noe god sak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det i tillegg er hun selv som har ringt vg er det jo fantastisk :)

Det kan vel også være eieren av besinstasjonen som har ringt vg for å få laget en sak (morsom sådan) om dette brødhuet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...