H_Vatn Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Har kjøpt meg en 2001mod 530d som bruksbil. Orginal m-sport. Rett etter jeg henta den. Gikk vel tre timer fra jeg henta den til coilovers var montert og den var justert ned bak på lufta;) svart skinn og automat. Så over til vintermodus som jeg ble fornøyd med hvertfall Driver og lurer på chip/omprogramering på den noen som har noen meninger om det? Hva burde jeg gå for? Sent from my iPhone using My fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530dta Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Driver og lurer på chip/omprogramering på den noen som har noen meninger om det? Hva burde jeg gå for? Min 2002 530 D er chippet til ca 232 HK & 510 nwt... drar godt, forbruk på ca 0.9 blandet kjøring...liten turbo på disse så ikke lurt å chippe noe særlig mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Hvem som har chipet den da? Ser det er mye forskjellige tall ute og går. Fant ut at det sto en slik jævla kcr boks i den når keg kjøpte den. Den gir 35nm mer en org så det er jo bortkasta spør du meg. Sent from my iPhone using My fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 skal du chippe er det datatunning som er best! Fikk chippet min til 163 hk å 380 NM, mener dette er 525 hjerne. (Facelift) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Min 528 i vintermodus:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 vinterstuk powerfulglenn og tommyheimberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 vinterstuk Skamm rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Fra i sommar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 For salg:)http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=45391736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Noen som har erfaring med Scorpion effektanlegget som koed selger til E39? Bråker det veldig mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Noen som har erfaring med Scorpion effektanlegget som koed selger til E39? Bråker det veldig mye? Visstnok veldig mye, skarp lyd med mye bråk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Noen som har erfaring med Scorpion effektanlegget som koed selger til E39? Bråker det veldig mye? Visstnok veldig mye, skarp lyd med mye bråk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Visstnok veldig mye, skarp lyd med mye bråk.... Oki, så er ikke å anbefale? Andre effektanlegg som gir råere lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 eisenmann <3 hvis det bråker for mye kan man jo altids montere en ekstra lyd demper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 eisenmann <3 hvis det bråker for mye kan man jo altids montere en ekstra lyd demper eisenmann, blir vel en anna pris klasse å da? Hele veien eller berre enden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå