lloydsb Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 ble jo knall dette:D flott bygd anlegg i tronken:) ang senking så er den litt får lav bak kontra foran, men så liker jeg at de ligger mer nedpå foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 fin bil det der:) trenger bare M5 eksos og amrikanske frontlykter nå så er du i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 ble jo knall dette:Dflott bygd anlegg i tronken:) ang senking så er den litt får lav bak kontra foran, men så liker jeg at de ligger mer nedpå foran.. Har 5mm i gå på fronten, så skal senke det som går etter jeg har fått godkjent det. fin bil det der:) trenger bare M5 eksos og amrikanske frontlykter nå så er du i boks. Skal skaffe Facelift lykter etter vært. Dyrt og ordne m5 eksos også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carvin Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Synst du FK Highsport ble for stivt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Nei. Ble akkurat passe for min del. Litt hompete på veier utn asfalt men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Nypolert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Liker det! Lave biler er det beste som finnes =D Bare skru det i bånn. Få mac dekkstrekk, og space de utover =D Blir sååå knall =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 dette ble jo veldig bra gunnar kan ikke si at dette ikke gjør at jeg gleder meg enda mer til mitt justerbart kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 dette ble jo veldig bra gunnar kan ikke si at dette ikke gjør at jeg gleder meg enda mer til mitt justerbart kommer Hehe e konge at man kan juster det akkurat som man vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 hvem er det som selger de felgene du har på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 hvem er det som selger de felgene du har på bilen? GS har de mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Har kommet noen deler fra Ebay. Tenkte jeg skulle se om billig diagnose utstyr kunne brukes. Fikk det for 6 pund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 har hatt bilen på 4hjulskontroll nå, men utfallet ble at jeg må bestille deler Topplagrene var gåen + at caster foringene var morknet. Dekk ble det å klaget på. Så spekulerer på justerbare tårnlager for å få det perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gripfreak Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Har kommet noen deler fra Ebay. Tenkte jeg skulle se om billig diagnose utstyr kunne brukes. Fikk det for 6 pund har du montert m-pedalene enda? byttet du ut de gamle pedalene eller skrues de rett på de orginale? ellers en super fin e39 ble gira på og senke bilen min og ps. kor mye betalte du får senke settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Knall fin femmer Så på noen bilder at du hadde oransje park samtidig som tåkelys, noe du har gjort eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå