Bmw_325i_ Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 det er fortsatt bare en bil.. ett IKKE levende objekt men ser ikke vitsen med å lage en tråd om "verdens styggeste" fordet. er man normal i hue så burde man tåle å høre positive/negative kommentarer om sin egen bil.. men skal si meg enig at jeg hadde aldri gjort noe sånt med min egen bil. er imot all den plasten. den ruster hvertfall ikke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 den første bilen har det vel vært bilder av her inne før også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Trådstarter kunne kjørt gammal skoda 120 for min del.. Den E34(?)`n var ikke bra. At eier ikke skjønner det må bli hans problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Sant nok at det er en fæl bmw, men ikke verdens, det er vel og ta i litt for hardt vel?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Jeg tør påstå at den, til tross for å være grusom, ikke fortjener tittelen verdens styggeste bmw.Det finnes mange verre. Enig i den. Er mye rart der ute med BMW emblem på panseret... er også helt enig i dette, men noe av det værste jeg ser er nok monsterfronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Kort sagt, den var langt ifra eyecandy.. Enough said! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Bilen er jo jævli stygg, så hvorfor krangle ? Finn den personen som sier den bilen er pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Bilen er jo jævli stygg, så hvorfor krangle ? Finn den personen som sier den bilen er pen! eiern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 tror dette også er en kandidat. Neida, hadde sikkert gått bra om grillen ikke hadde vært rasert. Men den grillen så rett og slett ikke bra ut. Ser bare 1stk fortapt BMW... Sørgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 bilen er jo polsk ? tviler på karen sitter her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Bilen er jo jævli stygg, så hvorfor krangle ? Finn den personen som sier den bilen er pen! jeg syns det er en pen bil. men stylinga var fæl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 er noen som er verre enn den orange hvertfal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Sexy den siste:P Bestilte nettopp 7 trinns vinge, kun for å overgå den. Den orange e34 er polsk eller fra Litauen. Den bruker å stå utenfor Møller bil i Tromsø. Bilen skulle jo egentlig vært beslaglagt i tolla på tur inn i landet, for noe så grufullt kan neppe være lovlig å ta med inn i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 syns skiltene på den orange ser veldig svenske ut jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 syns skiltene på den orange ser veldig svenske ut jeg da. Med tanke på antall tall og bokstaver ja, men om du studerer enda litt til, ser du ett flagg som ikke ser svensk ut helt til venstre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå