Gå til innhold

Rust Is Not A Crime


Leadfoot
 Share

Hva synes du?  

156 stemmer

  1. 1. Hva synes du?

    • Ja takk!
      94
    • Nei takk!
      63


Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fake rat-look er jo ikke noe kult! Syntes dessuten at all lakken skal være jevnt falmet med gjerne noe overflaterust. Bilen bør også være i god teknisk stand.

Nye biler med litt "tidsriktig utstyr" og rustent panser ser jo helt j***** ut... :roll:

En skikkelig patinert Vw som man ser har vært mange år på veien DET er skamkult!

20thmay07007.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patian og "rust-look" er to helt forskjellige dyr. Patina har jeg ingenting imot. På de rette bilene kan det faktisk se ganske kult ut. Se for eksempel på denne Citroenen:

2653061845_c833d561dd.jpg

Helt enig igjen... og få biler er jo kulere enn Citroën Traction Avant da... kanskje bortsett fra Citroën DS... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

d9mleom7twfc4zpmv03l.jpg

Artig! Første gang jeg har sett er aliminiumspanser ruste og en rusten plast fanger!

Nei det der rust greiene har jeg ikke særlig sansen for men jeg må bite i det sure eplet og si at på noen biler er det egentelig ganske så stilig. Veldig spesiellt og vulgert man samtidig litt fasinerende, men om dere får se A6en eller min strøkene gamle 100 sånn tviler jeg veldig på! Er fortsatt mest glad i biler med lakk på :wink:

Men dette er jo en ypperlig sjanse for de som har Mercedes til å gjøre all rusten til noe stilig da! Skal forslå dette for naboen og hans 05 E320 CDI som ruster som en gammal Lada :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...