Gå til innhold

Rust Is Not A Crime


Leadfoot
 Share

Hva synes du?  

156 stemmer

  1. 1. Hva synes du?

    • Ja takk!
      94
    • Nei takk!
      63


Anbefalte innlegg

Ser for meg diverse barnehageonkler med blålys på taket vil stå fram i aviser å være svært rystet over den nye stilen :lol:

Haha.. stjernekommentar!!! :)

Synes denne stilen er tøff jeg. Artig at noen prøver litt annet også. Men håper de fleste E28 eiere beholder lakken, det er for få igjen av dem bare takket være den norske saltinga allerede :)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke alle som bare har skrot på taket. Er det en høne i bur jeg ser? :P

Rat-Rust_Style_09.jpg

Haha! Nydelig! En som har tatt "barnfind" til hjertet der :D

Denne er ganske moderne, men synes det funker utrolig bra. Hadde jeg hatt en Golf 3/Vento ville jeg brukt denne som hovedinspirasjon.

8ugtatlcdvqukvwmlgog.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retrohippie... helt idiotisk, men passer egentlig bra nå som folk blir arbeidsløse på samlebånd og neppe får råd til å holde biler i en fornuftig stand... :roll:

Hehe.. dette var da vel pessimistisk.

Det er nå godt vi har forskjellig smak oss i mellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retrohippie... helt idiotisk, men passer egentlig bra nå som folk blir arbeidsløse på samlebånd og neppe får råd til å holde biler i en fornuftig stand... :roll:

Hehe.. dette var da vel pessimistisk.

Arbeidsløsheten i Europa er et svært alvorlig problem og elendigheten vil komme til Norge også. Vi hører ikke så mye om dette, men husk at det er valg i år.

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks ... 139872.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke denne stilen koster Fredrik? De fleste bilene du ser her har ganske så dyr lakk... :wink:

Det var heller ikke poenget... bilene ser billige ut og det er vel saken nå som glansen har forsvunnet fra børsen. Bilene ser jo ut som de kommer rett fra 20 års glemsel i en låve... bare påsatt noen moderne felger fra nærmeste "Sharif" sjappe... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, selger de BBS RS på Sharif? Da MÅ jeg dit, snarest! Denne stilen er vel ikke så utbredt at du ikke ser noe annet rundt om, så hva er poenget med å sutre så fælt? :lol:

Jeg sutrer da ikke... kids will be kids, men nå tar jeg litt mer kaffe og tenker på noe mer fornuftig... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nyere biler med denne looken er litt stilig, litt futuristic liksom :P

Ingen biler blir slik naturlig, samme hvor mye du enn venter. For øvrig så er vel ikke så mye "rat" over Chevroleten du viser bilde av. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en look som får bilen til å se eldre ut. Vanlig gamle biler får ikke hel rustent panser og strøken lakke med tiden, nei, men et sted må den looken kommet fra. Gamle biler kanskje?

Nei, det er en "look" som får bilen til å se kunstig rusten uten; Sannsynligvis har det sitt opphav i Rat Rod-kulturen, uten at det verken gjør det bedre eller verre for min del. I mine øyne ser det like tåpelig ut som strekte dekk på alt for småe felger, noe som også er veldig populært for tiden.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...