Gå til innhold

Oppusing av E21'en min


bmw pat
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heilt vanvitti bra jobb, siden e21 var min første og andre bil på tidlig 90`tallet har eg alltid hatt en drøm om å skaffe meg en igjen :-) og blir jo VELDIG insperert her! Er veldig glad for att du velger å holde den orginal og ikkje bane bil. Denne skal eg følge med på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt vanvitti bra jobb, siden e21 var min første og andre bil på tidlig 90`tallet har eg alltid hatt en drøm om å skaffe meg en igjen :-) og blir jo VELDIG insperert her! Er veldig glad for att du velger å holde den orginal og ikkje bane bil. Denne skal eg følge med på!

Er vel noe av det samme som driver meg. Jeg fikset opp en e21 for ca 8 år siden som jeg solgte til en kompis, angret på det i ettertid kan du si. Så då var det bare å skaffe seg en til.

Lekkert Atle. Dette blir jo skikkelig strøkent. Bra at helsa er iorden :) Hvilke motorplaner har du nå da? M54?

Siden jeg holder det noelunde orginalt her så blir det bare m20b23 med k-jet

Fikk nå gjordt litt i dag også. Fikk den på hjula. Ble litt forskjellige felger jeg hadde liggende å slenge. Så sånn ser den ut nå i 2k epoxy finish

6bdrq7g21stb39q5brji.jpg

Jobbet en del med klargjøring for lakk i dag. Så nå står den i kabinen klar til lakkering av motorrom. innv kupe og bagasjerom

5ahyb1qnl227656gp9ak.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atle...

Godt å se deg i sving igjen!

Jeg har tenkt så mye på deg siden sist du var her, men har rett å slett ikke klart å ringe for å høre hvordan det gikk etter det du fortalte sist du var hos meg.. Men etter bildene å dømme, så må tydeligvis ting gå litt bedre. Det gleder meg å se! Så jeg skal ta meg en tur opp på lakken og hilse på i januar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atle...

Godt å se deg i sving igjen!

Jeg har tenkt så mye på deg siden sist du var her, men har rett å slett ikke klart å ringe for å høre hvordan det gikk etter det du fortalte sist du var hos meg.. Men etter bildene å dømme, så må tydeligvis ting gå litt bedre. Det gleder meg å se! Så jeg skal ta meg en tur opp på lakken og hilse på i januar....

Hei Ivar. Går bedre nå. Ble operert igjen etter jeg var hos deg. Fjerne galleblæren så ble jeg iallefall kvitt de smertene. Sarkiodosen er på bedringens vei sier de så det er jo positivt. Føler overskuddet kommer tilbake nå, så da er det kjekt å få gjordt litt igjen. Kjekt om du kommer innom for å slå av en prat. Jeg bruker halve dagene mine nede på Laastad nå så greit om du gir meg et pip først, før du kommer så kan jeg være oppe på lakken.

Fikk nå gjordt litt til nå. Har lakkert bilen innvending, motorrom og bagasjerom.

Ble visst litt mørke de bildene, er hvitere i virkeligheten. Alpinaweiss

sr5fyyc0e2azb6dylqlo.jpg

e8q6vfqn83h4l695ms60.jpg

ezb4r81l5mo9xt5hcazk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra!! Gøy med litt liv i tråden igjen..:)
Rått! Stå på! :D
Ser veldig bra ut dette her!,snart bare kosen igjen :)
Dette blir bra :-) Imponert over pågangsmotet, stå på!

Takk for det. Kjekt med litt tilbakemeldinger på arbeidet. Får pågangsmot til å stå på da :)

Då har jeg fått montert litt i motorrom

y7s7y9h61ufjqdhle858.jpg

7j0ts6t0u5pu452mrafw.jpg

5djob10jsf0uv8fzngsn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...