Flextron Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Flott prosjekt Og god bedring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Lekkert Atle. Dette blir jo skikkelig strøkent. Bra at helsa er iorden Hvilke motorplaner har du nå da? M54? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Utrolig bra at denne bilen får slipp å bli banebil den fortjen bedre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Detta blir bra Atle! Blir greit strøken denna når an e ferdige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Flott prosjekt, morsomt å se noen gå såpass nøye tilverks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paul Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Heilt vanvitti bra jobb, siden e21 var min første og andre bil på tidlig 90`tallet har eg alltid hatt en drøm om å skaffe meg en igjen og blir jo VELDIG insperert her! Er veldig glad for att du velger å holde den orginal og ikkje bane bil. Denne skal eg følge med på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 Heilt vanvitti bra jobb, siden e21 var min første og andre bil på tidlig 90`tallet har eg alltid hatt en drøm om å skaffe meg en igjen og blir jo VELDIG insperert her! Er veldig glad for att du velger å holde den orginal og ikkje bane bil. Denne skal eg følge med på! Er vel noe av det samme som driver meg. Jeg fikset opp en e21 for ca 8 år siden som jeg solgte til en kompis, angret på det i ettertid kan du si. Så då var det bare å skaffe seg en til. Lekkert Atle. Dette blir jo skikkelig strøkent. Bra at helsa er iorden Hvilke motorplaner har du nå da? M54? Siden jeg holder det noelunde orginalt her så blir det bare m20b23 med k-jet Fikk nå gjordt litt i dag også. Fikk den på hjula. Ble litt forskjellige felger jeg hadde liggende å slenge. Så sånn ser den ut nå i 2k epoxy finish Jobbet en del med klargjøring for lakk i dag. Så nå står den i kabinen klar til lakkering av motorrom. innv kupe og bagasjerom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Dette blir bra!! Gøy med litt liv i tråden igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Rått! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pal Ostgard Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Ser veldig bra ut dette her!,snart bare kosen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Atle... Godt å se deg i sving igjen! Jeg har tenkt så mye på deg siden sist du var her, men har rett å slett ikke klart å ringe for å høre hvordan det gikk etter det du fortalte sist du var hos meg.. Men etter bildene å dømme, så må tydeligvis ting gå litt bedre. Det gleder meg å se! Så jeg skal ta meg en tur opp på lakken og hilse på i januar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 flott prosjekt du har her, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Atle...Godt å se deg i sving igjen! Jeg har tenkt så mye på deg siden sist du var her, men har rett å slett ikke klart å ringe for å høre hvordan det gikk etter det du fortalte sist du var hos meg.. Men etter bildene å dømme, så må tydeligvis ting gå litt bedre. Det gleder meg å se! Så jeg skal ta meg en tur opp på lakken og hilse på i januar.... Hei Ivar. Går bedre nå. Ble operert igjen etter jeg var hos deg. Fjerne galleblæren så ble jeg iallefall kvitt de smertene. Sarkiodosen er på bedringens vei sier de så det er jo positivt. Føler overskuddet kommer tilbake nå, så da er det kjekt å få gjordt litt igjen. Kjekt om du kommer innom for å slå av en prat. Jeg bruker halve dagene mine nede på Laastad nå så greit om du gir meg et pip først, før du kommer så kan jeg være oppe på lakken. Fikk nå gjordt litt til nå. Har lakkert bilen innvending, motorrom og bagasjerom. Ble visst litt mørke de bildene, er hvitere i virkeligheten. Alpinaweiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Dette blir bra Imponert over pågangsmotet, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Dette blir bra!! Gøy med litt liv i tråden igjen.. Rått! Stå på! Ser veldig bra ut dette her!,snart bare kosen igjen Dette blir bra Imponert over pågangsmotet, stå på! Takk for det. Kjekt med litt tilbakemeldinger på arbeidet. Får pågangsmot til å stå på da Då har jeg fått montert litt i motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå