hakonbj Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Hei. Har akkurat byttet til noen uorginale led-baklykter. etter instalasjonen har jeg fått feilmelding på begge baklyktene. er det noen måte å ommgå dette? Er så kjedelig å se de røde lysene i kjørekomputeren hele tiden. Noen som har lignende erfaringer. Takk for alle svar.
morteym Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Vet at på E46 så må det programmeres om hvis man ikke kjøper lykter som man slipper det med. Sikkert noen som har bedre greie på E39 hvis det er det du har
Haug530D Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Byttet nettop til Facelift baklykter fra Hella da fulgte det med 2 bokser som gjør at baklyktene får 5 volt isteden for 12V. vet ikke hvordan det er med uorginale men er muligens samme volten de skal ha, er nok det som gjør at du får feilmelding.
Kjennern Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Er vel ikke spennings forskjell på LED og gamle halogen? Monterte LED på min og der måtte jeg bare sette inn noen motstander i paralell for å få samme "watt" på LED pærene som Halogen har. Er vel det OBC sjekker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå