Lars89 Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 HELSIKKE te kant på de Tror ikke sykepengene rekker til no sånt Må vel regne med 50+ ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 HELSIKKE te kant på de Tror ikke sykepengene rekker til no sånt Må vel regne med 50+ ? pr felg, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Er nok en hinsides pris på dem ja, så og betale dem med sykepenger tror jeg nok du skal slite litt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Hva med noe sånt som dette? Joda.. Men det er ikke akkuratt bare kjøp og montering med de felgene der ;p Må jo være masse i minus ET på de, så tror det må en del valsing til for at dette skal gå innafor hjulbuene.. ;p men sykt råe felger!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 detta er "kebab-line" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 "Litt" for mye krom Hadde e sett min egen bil på gata ville jeg trodd det var en utlending bak rattet, derfor "kallenavnet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Skjer lite med bilen for tia. Kommer ikke til å gjør no særlig før våren. Skjørter, speil, panser (facelift/M3) og CSL-luke står på ønskelista til julenissen i år Bytta til vinterhjul i går. Bilen blei endel lavere og ser helt latterlig ut med så små hjul. Vinterbil må nok handles inn... Sommer vs vinterhjul Forhjul vs bakhjul Bilen i vintermodus. Klar for brøyting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Fant ett klipp fra bilen når jeg hadde den Ikke noe spennende men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Aldri kult med vinterfelger. Hehe. Blir ekstra bra å få på sommerhjul igjen da;) Btw.. hva vil oppbevaringspakke si? Så det på utstyrslista di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Kristian: Vet ikke helt jeg. Kan tenke meg det er oppbevaringsrommet over askebegeret, koppholdere i midtarmlenet bak og rom i midtarmlenet foran, men er ikke sikker. Skjer ellers ikke mye med bilen for tida. Har tatt livet av bakfangeren (som viste seg å bestå av org fanger og en leppe) i en snøfonn så blir nok til å bestille hel fanger fra ST-import om ikke lenge. Håper denne bygger en del mindre da den ser alt for tung ut bak nå. Blir nok nye sommerfelger også. Mye lekkert i 2010 utvalget til GS. Blir nok 19 da det jeg ønsker noe høyere komfort og ytelse. 20-tommerne jeg hadde i fjor var TUNGE og merka stor forskjell når jeg la om til 16... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Hva slags fanger skal du ha da? Fant ingen i nettbutikken til St-import.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Skal ha E46 M3 kopi tilpassa vanlig E46 Coupe. Skulle visst begynne å selge de om ca en måned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Ojsann, da spørs det om jeg må revurdere å kjøpe m.tech bakfanger og heller gå for en sånn! er det i plast eller glassfiber da? Og pris ikke minst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Er heldigvis i plast. Han trodde den kom på 2990,- Er vel gratis frakt også fra ST-import om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Hva tror folket hadde passa på bilen min? Syns Magnum/black edition er fet selv pga kanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå