Just-turbodiesel Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 bbs rs eller brock b1 i 17 tom? med 40 profil på 17 så får du fin og lav bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 For smått mr TD Kunne kanskje hatt style 5 i 18... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 ok, ja dem var fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Rå bil du har, følger spent med videre! Gjorde seg med nye blinklys og led baklykter! Syns du skal gå for hvite felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Du skal ha 18" Ikke sant? Jeg hadde 19" en stund, men går også ned. Har vurdert originale felger faktisk. De mangeeikede som kommer til 328CI Originalt.. Synes de er pene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Takker for det 325demon. Hvite felger er gromt og absolutt et alternativ Hadde igrunn tenkt på 19 da jeg syns det passer best til stylinga jeg har/skal ha. Men 18 er kjempefint på en relativt org bil med mtech2 osv. Utrolig mange pene originalfelger Hadde 20 ifjor med 30-profil, men syns den ble for dau, for høy, for stiv, for tung på rattet osv... Ser GS leverer "LM" med gull senter. Utrolig gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Har trua på disse jeg. Alltid hatt lyst på gullfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Både LM-replika og RC Style 5 er gode alternativer, sistnevnte har jeg fått veldig sansen for i det siste. Men LM har ikke særlig mye kant i forhold til bredden på de felgene jeg har sett. Vet ikke hvordan GS sine blir da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 56 mm framme og 65mm bak , med kant som trapper ( 2 step lip) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Digga style 5 felgene! Men LM er også tøffe. Pen bil du har forresten. Hvor kjøpte du M rattet? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 RC/Style 5 er veldig pene ja. Mange som bruker de i USA. Er ikke den heftigste kanten på LM, men liker ikke det bulende senteret kantfelger til E46 har matsrh: kjøpte rattet privat. Betalte 2500 inkl airbag. Koster 10-12K nytt Fantastisk ratt å holde i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 RC/Style 5 er veldig pene ja. Mange som bruker de i USA. Er ikke den heftigste kanten på LM, men liker ikke det bulende senteret kantfelger til E46 har matsrh: kjøpte rattet privat. Betalte 2500 inkl airbag. Koster 10-12K nytt Fantastisk ratt å holde i Rattet er digg ja! Lyst på et slikt selv. Passet det rett på uten noen problemer, plug and drive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Alt passet rett på ja. Selv kontrollene til stereo og cruisecontol fungerer akkurat som de skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Herlig! Må nesten finne meg et slikt ratt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0lberg91 Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 235/35-19 M5 felger http://www.bilforumet.no/attachments/fe ... 09_001.jpg Utrolig deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå