aplet86 Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Du har en veldig pen bil! Men ville nok lakkert speilene svarte, i.o.m at du har gull felger i tilegg.. Blir litt for mye forskjellige farver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Får se med speila Her er ihvertfall AE montert og krom skiltplate bytta ut mot no mer smakfullt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Jeg kan faktisk like det, bortsett fra felgene, kunne vært en pulverlakkert farge, for å skape litt liv, men ikke gull for min del. Men jeg liker at du gjør det DU vil! Grom bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Takker for det Felgene, og bilen i det hele fremstår sikkert som smakløs/harry for mange, både med og uten bilinteresse. Kunne gjerene tenkkt meg en org mtech2, men det får bli på neste bil. Må prøve litt forskjellig Felgene var litt impuls for å prøve looken med gullfelger. Er no jallafelger så hadde flassa, irra osv. Kommer no grommere/penere etterhvert, men andre ting som står før på lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Tøft med nye speil! Hvis du lakker felgene i samme farge som speilene, funker det som fjell. Som du sier, noen ganger kan det være greit å prøve noe annet enn "all-black" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Feit kjerre detta med perfekt senk!! Blei bra i fronten nå og den er rå med de LED baklyktene... Men for guds skyld, LAKK SPEILA SORTE Syntes felgene var tåffe og ikke sånn man ser hver dag... Prøv å få noen til å photoshoppe dem med mørkegrå/ sorte "spiler" med den breie kanten i rødt som tar igjen fargen i baklyktene, da tror jeg du har en vinner som skiller seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Takker! Blir mulig no lakk på speila når bakfanger og forskjermer skal lakkes (ja det har subba...) Skjer nok et eller annet med felgene ja. Gunmetal+en eller annen vill farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 tøff bil! likte felgene og senkinga og lyktene. Skikkelig bra støkke ærbe som me sier på bygdi, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 Jøss. Forventa full slakt av deg nå jeg! Takker! Høyda er fin den. Kunne hatt den lavere, men er bruksbil som blir brukt overalt og orker ikke kjøre på skeiva over fartshumpler osv. Må tåle å bli brukt litt Felgene er... annerledes. Har ikke sett noen andre med like ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Var fin denne her! Hadde du lakka speglene svarte hadde den blitt endå finare..! (ser litt rotete ut slik spegla er no...) Og vurder nokon andre felger etter kvart ellers, flott bil !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 liker veldig godt bilen din er det den som står mellom helle og rannekleiv til tider? for er ikke lenge sia jeg så en dønn lik en der, uten bakfanger ikke greit med mange planer og liten lønn, er der selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Hehe. Stemmer det. Skruplassen Har bestilt bakfanger (M3), redstuff klosser (støver mindre) LMM (igjen...) stabstagfester (bak til Hyundai Coupe. Skal gå rett på min med coilovers) og div andre ting nå så satser mi på at det blir bra. Skal muligens inn i HMKG snart så da blir denne veldig nedprioritert en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Har liggende LMM til deg visst du vil spare noen kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Handla fra Ebay. 400 inkl frakt Sikkert samme greiene som jeg batalte 2K for på Koed sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Ja du får si fra om du skal selge m3 fanger og gå for mtech;) Vi har vel ganske lik farge... Men syns egentlig du burde beholde m3 fangeren, så rått ut! Min mening er at mtech 2 fangeren ikke gjør noe særlig forskjell fra original (samme størrelse). Enig ut at bilen blir tøffere på bilder, men når jeg monterte og så på den i virkeligheten så gjorde det ikke så mye forkjell.. Mtech fangeren så faktisk litt billig og jalla ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå