Lars89 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Bestilt komplett M-tech 2 fra England og Scorpion STW M3 (2-rørs 76mm tynnvegga) fra Koed. Blir bra! Har også bestilt viskeroverfring, innerskjermer, spyletank og masse anna kjedelige/nyttige ting. Trenger fortsatt input på felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Har vurdert vmr felgene selv når jeg hadde coupe Syns de er stilige! Men de får du vel i flere grå nyanser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Får de i sølv, gunmetal og mattsvart ja. Sett litt på Avant Garde M310 også som er ganske like. Disse får man i sølv, maskinert sølv, grå, maskinert gunmetal og matt svart. http://www.avantgardewheels.com/m310.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Ingen av disse felgene blir vel egentlig feil, men jeg tro gunmetal-felger kunne blitt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 E pene felger ja. Ikke veldig mange som har de i Norge vil jeg tro (GS Spider ligner dog endel) Gunmetal er stilig, men heller litt mot sølv selv for å få litt kontraster osv. Er bare å komme med forslag til andre felger også. Er En stund til sommerhjula skal på ennå Blir nok å hive på mtech-dempere m/eibach fjører før sommeren også. Savner litt mer "normal" bil å kjøre (begynner å bli gammel...) Orange blink foran kommer også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Hvor mye har du tenkt å legge i felger da? Flerfoldige tusen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Noen kr blir det jo, men koster ikke mer enn en vanlig GS-pakke faktisk. 9K for Avant Garde, 10K for VMR og 6K for Zito + dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenre85 Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Fikk endelig installert CCFL (?) Angeleyes fra Biltema (!) Syns det ble konge Very Nice;) Hvordan pærer har du i sprederne dine btw? kjøpte HB4 Super blue Angrer, blir en stykk skjærende blåfarge fra siden synes jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenre85 Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Helt klart VMR V710 felgene de ser mye mer "gjennomførte" ut etter min mening, kan minnes litt om CSL hjula fra side vinkel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Har 8000K xenon i sprederne Ser ut som det blir manuell kasse snart. Har vært et STORT savn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrpusten Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Fet bil mann! Men har et spørsmål noen kanskje kan svare meg på litt off topic? Ser du har el rullegardin i bakvindu. Er dette noe man kan ettermontere? Vil helst ha en rullegardin som jeg slipper å skru i taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Ja du kan ettermntee det. Er snakk om et par ledninger og en knapp. (ja, originale deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrpusten Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Vet du hvor jeg kan få tak i? Evnt link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Hva heter felgene du hadde når du kjøpte bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Har faktisk ikke peiling. Har bare sett de på SUVer bortsett fra min. Ville uansett ikke valgt de da de flassa osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå