Lars89 Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Jau. Ser kanskje litt rart ut nå. Hadde det før, men var så himla jalla kvalitet på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esepen Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 om du kjøper DEPO sine så varer de =D er svært fornøyd med de =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Kjører DEPO på M3`n min. Vanvittig flotte lykter i super kvalitet (bruker det på dama sin E46 320D også). Se siste bilde i tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Var faktisk depo blink jeg hadde. Knakk feste når jeg monterte. Sykt sprø pløst, men det er det på de originale jeg har nå også. Skikkelig jalla-patent Blanda erfaringer med depo ellers også. Har måttet returnere noen lykter på jobb pga mye feilmeldinger (xenon) Får bare være litt mer forsiktig neste gang jeg monterer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esepen Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Hørest ut som en plan =D Men du får sånn ledning som du sitter mellom lampen og selve kontakten som sletter feilmelding. jeg har feilmelding på på AE mine, men går vekk når eg slår på kjørelys =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Fet den bilen her, og ble MYE bedre med de nye felgene Kommer til og følge med her, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Blir du med nedover til CnC i år også da? Husker fortsatt friskt i minnet når du dro kanten på felgen ved stenshagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Ja, blir du med? Tenker det blir kolonnekjøring fra Telemarksporten i år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Jeg kommer jeg også håper å få med en ekstrasjåfør bare jeg får skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Kommer på "alt" av treff jeg så lenge det ikke dukker opp noe annet spesielt Kolonnekjøring er alltid moro. Hiver meg nok på kolonna fra Telemark ja De kantkjørte jallafelgene ligger og råtner på en låve nå. Så jo heilt på tryne ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Må du få ordna deg en shine av bilen og hive med deg vaskeutstyr på setta treffet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 merka du noe forskjell på effekt og gassrespons etter du monterte nye eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Vanskelig å si noe ang. eksosen da den kom samtidig med ombygging fra automat til manuell girkasse. Men føler jeg mista endel kraft på bunn og fikk litt mer på topp. Fært går det ikke uansett Jau får vel ordne med en shinings før sesongen. Men no sånn vaskenisse blir jeg nok aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Ser mye bedre ut bilen din nå nice med oransje blinkere. Men spandert nye felger av sjefen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Joda. Kommer seg nå. Bare få bytta og lakka litt til så blir det bra. Har grei sjef ja. Kunne kanskje valgt no litt mer spennende,men ser nå tøft ut. Noen med meninger om facelift eller m3-panser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå